kabelsatan1 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 OK, nå har jeg lest samtlige guider om sikkerhet på dette forumet, kjørt alt som er av anti-spyware-programvare fra Microsoft, Lavasoft og alt annet som er nevnt i guidene. Like fullt får jeg ikke vekk hijackeren i IE som endrer startsiden til http://default.home og sender meg til en eller annen crap side. Antar at det må være et eller annet program som ligger og lurer et eller annet sted i bakgrunnen på maskina, eller noe sånt. Noen som kan redde dagen min? (...og vær så snill: ingen oppfordringer til å bytte til nettleser X) Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvilken side setter den opp? CoolWebSearch?? Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hvilken side setter den opp?CoolWebSearch?? Uhm, ser ikke sånn ut. Det varierer faktisk litt fra gang til gang (utseendet, altså). Se vedlegg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kjør Hijack This og CWShredder, se om det hjelper. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Kjør Hijack This og CWShredder, se om det hjelper. Hjelper ikke, er jeg redd. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du har oppdatert alle programmene du har forsøkt å fjerne dette med? Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Du har oppdatert alle programmene du har forsøkt å fjerne dette med? Ja, ingenting så ut til å funke. Kjørte alle programmene ørten ganger uten at det ga noen virkning. Husker ikke helt hva jeg gjorde til slutt, men det måtte litt leting og tukling i registeret til for at det skulle forsvinne. Er altså kvitt det nå, men ingen av programmene som er nevnt har sett ut til å knekke svineriet. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ser ut som om det er/var det samme problemet du har/hadde som han her og meg. Gjorde det jeg kunne av det som stod i den tråden, og da var det vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå