cz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei, skjønner at jeg har behov for en lærebok til Photoshop Elements 3.0. Har noen erfaringer med hvilken bok man bør kjøpe? Helst en som går fra nybegynner til det mer avanserte. Håper på svar! Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Det er nok ikke laget noen bok for PSE3 enda men grunnleggende photoshop finner du her: Photoshop tips & tricks elementsusers Ellers ville jeg ha tatt en tur i bokhandel for å se igjennom hva de har der. mvh. Per Endret 11. februar 2005 av perah Lenke til kommentar
cz Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Tusen takk for svar! Glimrende linker! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du bør også ta en titt på denne siden. Den er full av nyttige videosnutter for de som vil lære photoshop. http://www.haraldbjellvag.com/ Lenke til kommentar
cz Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Veldig bra tips! Takk!! :!: Lenke til kommentar
hawthorne Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det er laget bra bøker om Elements 3.0 på engelsk. Anbefaler "The Photoshop Elements 3 Book for Digital Photographers (Voices That Matter)" av Scott Kelby. Bygget over samme type lest som Elements 2 boken hans. Jeg bestilte den på Amazon før jul, og den er veldig bra. Link til boken hos Amazon -Jørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå