Helgenen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Dette er krise. Hundevalpen har gått amok og gnagd av nesten alt av kabler til både X-box'en og Gamecube'en min. Er det noen som har peiling på om det går an å kjøpe slikt utstyr separat, og eventuelle priser og hvor? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) det pleier ikke være noe problem å kjøpe sånt nytt nei.. jeg kjøpte min RGB kabel til ps2 for en hundrelapp. Innpåslitne selgere vil vel selge sånne som koster en 6-7 hundrelapper.. kjøpte min på elkjøp.. du finner de som regel der hvor du kjøper xbox maskiner osv.. edit: Her for eksempel du ser etter standard Av kabel eller s-video kabel til xboxen.. dette er kabler for overføring av bilde.. strøm er vel bare en sånn vanlig greie som de helt sikkert har på clas ohlson eller liknende.. Endret 11. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Takker og bukker, Musty. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Pass på at kablene du kjøper ikke har kjøttsmak neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå