Tåkefyrste Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Som dere kanskje vet så hadde vg.no en konkurranser der 5 heldige kunne vinne WoW CE, enten ved å sende inn et dikt eller fanart, og nå er altså vinnerne kåret. Og den ene som vant med sitt fanart bilde er Christer Sveen som jobber med Anarchy online og Funcom. Se bare på dette: Ufattelig sier jeg. Fantastisk bilde, bedre enn mye jeg har sett fra blizzard selv. Godt jobba Hele artikkelen finner dere her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266324 Endret 11. februar 2005 av apollox Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 WOW! sinnsykt! jikes! bedre en mange av de beste på deviantart.com... det sier sitt Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Prest mel.: Venn Når horden brennes sorte Når alliansen lager natt Og guilden er blitt borte Og du tror du er forlatt Når skjoldet går i stykker Når buffen er forbi Og mounten trenger krykker Og en wand og holde i Ref: Jeg kan være en prest Jeg ser at du faller Jeg ser at du faller Jeg kan ressurecte deg igjen Jeg kan være en prest Jeg ser at du faller Jeg ser at du faller Jeg kan ressurecte deg igjen Og jeg - jeg kan være en gnom Når gruppen blir liten Og questen så svær Når armeringa er blitt sliten Så finnes det fortsatt lær For når ingenting kan gjøre Det helt og godt igjen Er det en ting jeg kan gjøre: Jeg kan gi deg en spell Ref: Jeg kan være en priest… Stikk: Jeg sender brev helt inn til Stormwind, Hør meg sende mine eliksirer til Darnassus, Nei jeg kan ikke la være å tenke på Thunderbluff, så på Orgrimmar, så på Undercity, Du må ikke sove på det, jeg lover horden kommer gang på gang, Vi kommer til å måtte mekke øks på øks, sverd på sverd, dolk på folk, Ikke våg stopp når det går trått! Vi får det overstått, levler deg opp, opp, opp! Ref: Jeg kan være en prest… Outro: Jeg kan være en prest… Denne var faen meg bra, haha Lenke til kommentar
sargox Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Genialt at det var en som jobbet til Funcom som vant da! =) Men det er vel bare å innse det, WOW er lysår fremfor AO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå