Bunghole Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg kommer til å gå for et sølvfarget Lian Li kabinett med bixIII radiator på toppen. Resten av kjølesystemet blir en lett blanding av Danger Den og Aquacomputer. Casemod idé 1: "McLaren Mercedes" -Basert på formel 1 bilen -Støpe et airscoop m/ innebygd luftfilter og montere over toppen(m bixIII) -Trykke "sponsormerker" som mobil1 o.s.v for å få til en "lookalike" på airscoop -Mercedes Benz etch/gravering i sidevindu - +++ Casemod idé 2: "The Great c()rNh()Li0" -Basert på mitt cs nick -Bilde av Beavis i velkjent positur i sidevindu, men med en AK i hendene -Bokstaver under beavis etch "Are You Threatening me?!?" Videre ideer og forslag mottas gjerne! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) casemod 1 hørtes det ut som du ville blande inn noen etter min mening, ufordraglige sossebiler. casemod 2 høres sinnsykt kul ut, så jeg ville absolutt gått for nr2 Endret 11. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg likte tanken på Airscoopen! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg er stor fan av Beavis & Buttead, syntes det hørtes utrolig bra ut, fikk nesten lyst til å gjøre det selv Gå for nr.2! Endret 11. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hva med en Beavis-figur (!) i front..? Lenke til kommentar
Bunghole Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Det er ikke snakk om SLR, men Formel 1 bilen som er temaet i forslag 1. Jeg bygger en plugg i tre (har erfaring fra bygging av modellfly) og støper scoopet i karbonfiber. Som tank bruker jeg en 5.1/4 bay plexitank fra Danger Den. Denne vil stikke seg litt ut fra aluminiumskabinettet så jeg modder den med en fikset Lian Li front. Denne skal ha utskjæringer for å se nivået i tanken. Gjerne med "Oil Level" risset inn på fronten..... Jeg trenger også noen ideer til Beavis-temaet som ville sett kult ut. Blir tross alt snakk om et Lian Li kabinett, så gidder ikke voldta det totalt..... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Voldtar det med Beavis også da. Litt fjortis theme aiiii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå