Smirnoff Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hva er det med Scooter og disse heliumstemmene hans? Downloada en batch med sanger her, og nesten alle har slike fæle heliumstemmer... Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Enig, irriterende, selv om resten av sangen pleier å være bra (/me big fan of scooter). Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Scooter er det verste møkket som finnes.. fy **** så dårlig. Fatter ikke at noen kan like det. Han har jo laget nøyaktig samme drittmusikken i snart 10 år nå.. Alt er heelt forbannete likt! Jeg forstår bare ikke at den dritten kan selge...(no offence Didzisk).. Er ren drittungemusikk som hører hjemme på "Hits for Kids" utgivelsene, selv om man kanskje også burde skåne små barn for slikt... N`sync, Boyzone og alle de andre homorock-bandene lager såå mye bedre musikk i forhold... Den ekle metallstemmen var ut tidlig på 90-tallet.. Agghhhh! Hater Scooter! Døøø! Måtte bare få det ut... [ Denne Melding var redigert av: lodott på 2002-06-20 16:34 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 fint og synge om hvor mye en fisk koster... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Lodott: Fra en scooter sang: "It`s nice to be important but it`s more important to be nice" Smaken er som baken og det bør man nesten respektere Personlig liker jeg godt scooter. Har det meste de har laget gjennom 10 år... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 lodott Alle har ikke samme smak som du har,scooter er ikke min favoritt heller men det går ann å høre på,om du ikke liker scooter kan du jo skrue dem av,alle spillere eg har sett har en stopp knapp. Kjetil Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hehe.. jada er klar over dette. Men jeg måtte bare fortelle dere hvor mye jeg hater dem. Som sagt: Måtte de få microfonen i halsen, snuble og dø! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Liker ikke slik musikk. Falskt tull kaller jeg det. Så sinnsykt lamt når han skal opptre med låtene sine også. Står bare på scenen og tuller, og av og til når han faktisk synger bittelitt kommer det bare et par grynt. Scooter og all slik musikk er ikke ordentlig musikk.. Technottull han har mekka på datan sin med NRJ :wink: Det eneste man kan bruke det til er å danse til det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå