Gå til innhold

Hvordan unngå at mobilen tar bilder i lomma?

xadox

Anbefalte innlegg

Har en Samsung E700 og jeg ble litt lei at jeg hadde 10 svarte bilder på telefonen hver eneste dag.. (har telefonen i bukselomma foran) Til slutt tok jeg en tang og røska ut kamera knappen på siden av telefonen og VIPS så løste det problemet seg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Samsung E700 og jeg ble litt lei at jeg hadde 10 svarte bilder på telefonen hver eneste dag.. (har telefonen i bukselomma foran) Til slutt tok jeg en tang og røska ut kamera knappen på siden av telefonen og VIPS så løste det problemet seg ;)

En handlingens mann med tang..hehe bra at du fant en løsning på problemet da.. hehe. Moro

Lenke til kommentar

HAHA! Artig løsning!

jeg er ikke helt sikker på åssen den knappen er å bruke, men kanskje en teipbit ville ha hjulpet?

Hvertfall hvis den er laget helt flatt med telefonen slik som den på K500i.

Lenke til kommentar

lurer litt på om xadox og dere andre med slike telefoner har hørt om noe som heter manual før. vanligvis bruker det å følge med slike fine manualer når man kjøper telefonen. om ikke annet går det an å laste ned manualer i et så fint format som pdf fra internet. da kan man lese igjennom hva som måtte være på mobilen sin.

fin løsning egentlig.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare E700 dette gjelder egentlig. Fant ut av at min D500 også kan ha en tendens til å ta bilder, eller ihvertfall gå inn i kamera menyen. Det er den dumme kamera knappen på siden! :thumbdown:

D500 har tastelås da. Dette er absolutt ikke noe problem.

Joda. Vet det da, men allikevel så skjedde nå dette. Da må jeg vel ha fått låst opp telefonen i lomma.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare E700 dette gjelder egentlig. Fant ut av at min D500 også kan ha en tendens til å ta bilder, eller ihvertfall gå inn i kamera menyen. Det er den dumme kamera knappen på siden! :thumbdown:

D500 har tastelås da. Dette er absolutt ikke noe problem.

Joda. Vet det da, men allikevel så skjedde nå dette. Da må jeg vel ha fått låst opp telefonen i lomma.

Skal mye til for å klare dette, så sjansen for at dette hender igjen og blir et stort problem for deg er vel heller liten ville jeg tro.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har en Nokia 6260 (Flipptelefon) og den har kameraknapp på siden.

Når mobilen er lukka igjen, "virker" ikke den knappen, for å hindre slike ting. Det er også tastelås på den, men det er nok fordi man kan vri skjermen og ha noen knapper ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...