xadox Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har en Samsung E700 og jeg ble litt lei at jeg hadde 10 svarte bilder på telefonen hver eneste dag.. (har telefonen i bukselomma foran) Til slutt tok jeg en tang og røska ut kamera knappen på siden av telefonen og VIPS så løste det problemet seg Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Litt av et innlegg du hehe.. Men uansett.. har du ikke tastelås på denna skiten? Lenke til kommentar
xadox Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 det er akkurat det det ikke er... (og det er ikke shit som du sier) Ganske bra tlf bdw. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du røska ut knappen? *Dear God!* Helt knallsikkert at det ikke er tastlås på den? Burde jo være det.. Var den knappen veldig lett å trykke ned eller? Ganske sykt det der du.. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Helt knallsikkert at det ikke er tastlås på den? Pleier vel ikke å være tastelås på klapp-telefoner vel?!? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Samsung E700 er en flipp mobil, derfor er det ikke tastelås på den! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Er ikke noe å gjøre noe med det. Dette er forøvrig et godt bevis på hvor gjennomtenkte og godt gjennomførte Samsung mobiler er. At det er nettopp E700 det snakkes om her, forundrer meg ikke i det hele tatt. Endret 11. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Japs! samsung er best på alt! Iknludert mensystem Vel.. Mente da at jeg fikk til å sette på tastelåsen på E700-en til en venn av meg Han klikka helt :!: Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har en Samsung E700 og jeg ble litt lei at jeg hadde 10 svarte bilder på telefonen hver eneste dag.. (har telefonen i bukselomma foran) Til slutt tok jeg en tang og røska ut kamera knappen på siden av telefonen og VIPS så løste det problemet seg En handlingens mann med tang..hehe bra at du fant en løsning på problemet da.. hehe. Moro Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 HAHA! Artig løsning! jeg er ikke helt sikker på åssen den knappen er å bruke, men kanskje en teipbit ville ha hjulpet? Hvertfall hvis den er laget helt flatt med telefonen slik som den på K500i. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er ikke bare E700 dette gjelder egentlig. Fant ut av at min D500 også kan ha en tendens til å ta bilder, eller ihvertfall gå inn i kamera menyen. Det er den dumme kamera knappen på siden! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er ikke bare E700 dette gjelder egentlig. Fant ut av at min D500 også kan ha en tendens til å ta bilder, eller ihvertfall gå inn i kamera menyen. Det er den dumme kamera knappen på siden! D500 har tastelås da. Dette er absolutt ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvordan klarte du det!?!? Har du bilder..? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 lurer litt på om xadox og dere andre med slike telefoner har hørt om noe som heter manual før. vanligvis bruker det å følge med slike fine manualer når man kjøper telefonen. om ikke annet går det an å laste ned manualer i et så fint format som pdf fra internet. da kan man lese igjennom hva som måtte være på mobilen sin. fin løsning egentlig. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvorfor?? Som sagt kunne du hvertfall undersøkt først?? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke bare E700 dette gjelder egentlig. Fant ut av at min D500 også kan ha en tendens til å ta bilder, eller ihvertfall gå inn i kamera menyen. Det er den dumme kamera knappen på siden! D500 har tastelås da. Dette er absolutt ikke noe problem. Joda. Vet det da, men allikevel så skjedde nå dette. Da må jeg vel ha fått låst opp telefonen i lomma. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke bare E700 dette gjelder egentlig. Fant ut av at min D500 også kan ha en tendens til å ta bilder, eller ihvertfall gå inn i kamera menyen. Det er den dumme kamera knappen på siden! D500 har tastelås da. Dette er absolutt ikke noe problem. Joda. Vet det da, men allikevel så skjedde nå dette. Da må jeg vel ha fått låst opp telefonen i lomma. Skal mye til for å klare dette, så sjansen for at dette hender igjen og blir et stort problem for deg er vel heller liten ville jeg tro. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 pihh manual er for pinler... tang er for mannfolk hihihi skal jo bytte ut telefonen uansett om ikke så lenge venter på en som er like bra som D500, hat 3G og minnebrikke :p Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har en Nokia 6260 (Flipptelefon) og den har kameraknapp på siden. Når mobilen er lukka igjen, "virker" ikke den knappen, for å hindre slike ting. Det er også tastelås på den, men det er nok fordi man kan vri skjermen og ha noen knapper ut. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er en ulikhet mellom hvor gjennomførte visse telefoner og merker er. Dette blir vist gang på gang, er ikke så mye mer å si om det Merkelig sak igrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå