Mafo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ukens flørt: W31SA Nesten samtlige av de tidligere telefonene i denne spalten har vært kamskjellstelefoner med runde former. Denne uken har vi gått andre veien, og tatt for oss W31SA, som er en heller firkantet og enkel modell fra Sanyo. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ahhh Nydelig! Vil ha en sånn! Oppløsning på skjerm og kamera? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ahhh Nydelig! Vil ha en sånn! Oppløsning på skjerm og kamera? Du stjeler ordene ut av munnen min, broder. Nydelig! Perfekt design. Den var kanskje en smule stor, men det er bare deilig! Tenk dere den der i svart Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Den var ikke stygg, men var ikke direkte pen heller.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Oppløsning skjerm: QVGA Kamera: 1,23 mpixel For interesserte er det en annen tråd om denne også: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=366743 Som sagt i den andre tråden: Helt grei mobil. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hehe, stygg mobil. :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan kan dere synes qat den er stygg? Den er jo noe av det peneste i mobilhistorien! Eller er dere sånne runde mennesker med firkantfobi? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan kan dere synes qat den er stygg? Fordi alle mennesker er forskjellige. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan kan dere synes qat den er stygg?Den er jo noe av det peneste i mobilhistorien! Eller er dere sånne runde mennesker med firkantfobi? Kan like firkanter selv om jeg ikke liker den mobilen. Syns bare den var stygg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hehe, joda. Bare tulla litt. Forstår at alle mennesker er forskjellige. Burde egentlig skamme meg litt, nå. Jeg møter jo, og hater, mennesker som ikke kan forstå at jeg ikke liker hip hop og synes det er stygt. Nå skjønner jeg hvordan de menneskene har det Endret 12. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er det noen som vet om denne har triband? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 vil gjerne vite dette. kan den brukes i Norge? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Uff, fant lite på denne telefonen som var attraktivt altså. Min mening... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Den likte jeg ikke! Sikkert fordi det ikke er Sony Ericsson! Synes den var fin, jeg. Men det er smak og behag ... Endret 14. februar 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vel, det er en annen tråd om dette på forumet. Da under rykter og nykomlinger. Skikkelig stilig telefon. Kanskje det står noe om tribandstøtte der? PS: Det er samma telefonen, men forskjellige navn. Riktig navn dukker opp lenger nede i tråden, eller noe. Annen tråd om denne greia Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den likte jeg ikke! Sikkert fordi det ikke er Sony Ericsson! Synes den var fin, jeg. Men det er smak og behag ... Hvorfor hakker alle på *dargon* (jeg har lært ), bare tok å rapporterte for degjeg *dragon*, håper ikke det gjør noe.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvorfor hakker alle på *dargon* (jeg har lært ), bare tok å rapporterte for degjeg *dragon*, håper ikke det gjør noe.. Virkelig meningsfull post... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg