vanilla ice Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jippi Endelig kan jeg gå i butikken å kjøpe øl selv, kååånge Lappen blir litt forsinka, men er godt på vei Lenke til kommentar
Unique- Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bra det..! Men jeg deriomot.. lenge til jeg blir det Du får kosa deg du då Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Gratulerer så meget. Stor dag det da? Jeg har fortsatt 7 år igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Küngratz. Første mann til lappen da? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Ahh, digg følelse å kjøpe drikke selv, men litt surt at dem ikke spurte om legg. Typisk Men uansett, takker for alle gratulasjoner. Wh1te: Hvor langt er du kommet på lappen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Wh1te: Hvor langt er du kommet på lappen? Har teori og oppkjøring igjen. Stress å ta teorien fordi biltilsynet stenger 1, mao ganske lenge før skolen slutter. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Stress å ta teorien fordi biltilsynet stenger 1, mao ganske lenge før skolen slutter. Tenkte å ta teorien i vinterferien jeg. Har btw ikke kommet så langt som deg. Skal begynne på landevegskjøring neste gang, som er i begynnelsen av mars Anyways, lykke til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå