Gå til innhold

Litt trist ...

Uberbox

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg mitt Abit BD7II hovedkort og en P4 1.8A. Den ble selvfølgelig klokket rett opp i 2.4 Ghz. Jeg er meget fornøyd med stabilitet og hastighet. Likevel er jeg litt trist fordi jeg har gitt AMD støvelen etter noen år med både opp og nedturer, men nok er nok. Det er bare å innse at AMD for øyeblikket er underlegne teknologisk sett.

Kanskje returnerer jeg når/hvis AMDs Hammer blir en suksess.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå til sykolåg! du må vere skadet! P4 er mye mye bedre enn AMD.. tenk; kunne du ha overclocket en AMD med 0,6Ghz? NEI!!! kansje 0,2

P4------------------------------------>

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-21 22:32, muv skrev:

gå til sykolåg! du må vere skadet! P4 er mye mye bedre enn AMD.. tenk; kunne du ha overclocket en AMD med 0,6Ghz? NEI!!! kansje 0,2

P4------------------------------------>

sykolåg =! psykolog

vere =! være

overclocket =! overklokket

kansje =! kanksje

Dessuten: Han sa jo at han for tiden foretrakk p4 fordi den gav best ytelse ved overklokking.

Dessuten#2: P4 er en prosessor. AMD er et selskap. Å si at P4 er bedre enn AMD er nesten det samme som å si at intel er dårligere enn k6-3. Det går rett og slett ikke an.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 02:38, Snekker`n skrev:

Å kommentere skrivefeil og andre småfeil i et innlegg er helt unødvendig,vi forstod alle hva han skrev

Det medfører riktighet at innlegget, hvis rettskriving står til NG, var forståelig for de fleste. Dog er det forstemmende å konstatere den relativt store andelen skrivefeil man finner i disse fora.

Lenke til kommentar

Kommentarer på andres feilskrivning er dårlig nettikette. Du vet aldri om personen i andre enden har lese- / skrivevansker, så en skal generelt sett være søren så forsiktig med slikt. Anbefaler dere å unngå slikt for ettertiden - for sikkerhets skyld.

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 13:45, yummy skrev:

Kommentarer på andres feilskrivning er dårlig nettikette.

Joda er helt enig med deg her, men når han som skriver provoserer med:

gå til sykolåg! du må vere skadet!

Blir man (vertfall jeg) litt provosert at folk ikke klarer oppføre seg litt ordentlig på forumet.

Lenke til kommentar

For såvidt enig med deg - det var en tåpelig post. Men jeg benyttet sjansen til å si i fra på generelt grunnlag. Mer lå det ikke i det. :smile:

Men i stedet for å svare på sånt - be meg eller en annen moderator om å fjerne det. Det er klikk - klikk - klikk, så er posten historie. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...