willbend Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg mener ikke noen loop som kan stoppes, noen som har kode? Eller kansje den finnes i html? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmmm, tja, kanskje. Men først: Hvorfor? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ser ikke helt poenget med å gjøre dette... Det letteste er vel å lage en uendelig loop, men da vil brukeren få beskjed om at et skript på siden gjør datamaskinen treig, og får tilbud om å avslutte skriptet. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hmmm, tja, kanskje.Men først: Hvorfor? Fordi jeg er en kontrollfreak, jeg føler jeg har kontroll når jeg kan krasje brukeren sin browser Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg er derimot mer opphengt i å lære nye ting.. Gøyere å leke med nye script en å utføre ondsinnet mot andre.. Er det mulig å få en leser til å krasje uten loop? Lenke til kommentar
larstdahl Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) #tips som ikkje heilt var godsaker for dette forumet# Endret 7. juli 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Søk litt på forumet i js-seksjonen, så oppdager du at forrige gang noen spurte om det, fikk vedkommende bruker grei beskjed om at slikt er ikke helt tema her inne. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) #tips som ikkje heilt var godsaker for dette forumet# Kræsja ikke her. Prøvde t.o.m. med Windows 98 Endret 7. juli 2005 av Jankee Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Den funker nemmelig ikke i Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå