Atomic Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ok, 2 ting jeg lurer på: 1. Noen som vet hvordan Hardcano 13 fungerer, vil den justere viftehasigheten automatisk etter temp, evt er dette justerbart. Og kan den skru av vifter? 2. Jeg satt sammen en viftestyring for noen år siden, det var vel forgjengeren til denne: Sunbeam Rheobus Der fulgte det med noen greie klips for å feste leds med, man kan såvidt se de på bildet(sorte runde). Noen som vet hvor jeg kan kjøpe noe slikt løst eller evt en grei måte å feste leds på som ikke ser helt j**li ut.... På forhånd Takk Lenke til kommentar
Atomic Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Folk vet alt mulig annet, men dette var tydligvis et vanskelig spørsmål....(eller kanskje dumt ) La meg forenkle det litt da: Noen som vet om noen av visftestyringene i Hardcano serien justerer etter temp, og om denne temp er justerbart?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg vet ikke noe om hardcano13, men de led holderne du snakker om, er en annen sak. Microplex har dette. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=5215&GID=5200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå