Egil.B Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 JAh! Det kan du: / pc router -> uplink_på_hub/switch - pc pc (trykk rediger denne posten for å få opp illustrasjonen skikkelig) [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-06-20 11:26 ] Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Vær vennlig å ta vekk bildet du har i signaturen din. Det er "litt" lite passende her. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Enig der. Er ikke bildet beskyttet av opphavsrett uansett ? det er jo en del av en film... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 13:19, pgressum skrev:Vær vennlig å ta vekk bildet du har i signaturen din. Det er "litt" lite passende her. Mildt sagt ! Spør du meg så passer ikke dèt bildet noe sted...det var den apetitten... Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 17:08, Patrick Bang skrev:Takk for hjelpen! Jeg kan berolige dere som er litt lite begeistret for bildet mitt at jeg skal fjerne det, og erstatte det med et eklere... jada, kjekkt å vite. http://www.roten.com kanskje. bare pass på så du ikke havner der selv ahaa...... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 17:08, Patrick Bang skrev:Takk for hjelpen! Jeg kan berolige dere som er litt lite begeistret for bildet mitt at jeg skal fjerne det, og erstatte det med et eklere... Da du tydeligvis ikke bryr det om hva vi sier ettersom bildet fortsatt er der så sletter jeg postene. Dersom bildet legges inn igjen bannes du. [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2002-06-21 09:23 ] Lenke til kommentar
martnber Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Herregud! Her er overskriften "Nettverk med Nextgentel", og da det er noe som interesserer meg så klikker jeg på den. Og da blir jeg lettere irritert når HELE diskusjonen går ut på et bilde som jeg ikke har sett en gang! Unødvendig! Lenke til kommentar
Patrick Bang Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Var dette bildet bedre? Hva er forskjellen på hub og switch? Hilsen Newbie Lenke til kommentar
pskard Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Patrick Bang skrev (2002-06-21 11:04):Var dette bildet bedre? Hva er forskjellen på hub og switch?Hilsen Newbie Nei. Ta vekk blinkene/ekle eller på andre måter støtende bilder er du snill. Grunnen til at vi tillater bilder i signaturere er for at en skal kunne legge inn _små_ statiske bilder. Ikke bilder som er støtende eller trekker mye oppmerksomhet. BTW: HUB - sender IP-pakker til alle portene SWITCH - sender IP-pakker til rett MAC-adresse I real life er hub raskere når belastningen er liten, mens switchen er raskere når belastningen er høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå