Gå til innhold

Har politiet lov til å...

mars001

Anbefalte innlegg

Sjekke visakortet mitt, hvor når og eventuelt hva som ble kjøpt ???

Jeg mener kan de bare sjekke det uten noe problem på PC'n sin ?

Er litt nervevrak for tiden,dumma meg ut i helga og håper ikke de kan spore meg til et visst sted og tidspunkt.

Er klar over at det ikke er noe problem å finne det ut for de, men det må vel ha noe slags anmeldelse eller lignende for å få lov til det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekke visakortet mitt, hvor når og eventuelt hva som ble kjøpt ???

Jeg mener kan de bare sjekke det uten noe problem på PC'n sin ?

Er litt nervevrak for tiden,dumma meg ut i helga og håper ikke de kan spore meg til et visst sted og tidspunkt.

Er klar over at det ikke er noe problem å finne det ut for de, men det må vel ha noe slags anmeldelse eller lignende for å få lov til det ?

Politiet kan ikke sjekke alle visakort på "PCen sin", de ringer bare til VISA og får de til å faxe over opplysninger eller tar det over telefon for eksempel.

Skjellig grunn holder vel sikkert for politiet, om de har mistanke om at det har skjedd noe kriminelt får de bare signert noen papirer av de rette myndigheter.

Endret av viranth
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...