stigos3000 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har nå : WD raptor 36,7 gb WD caviar 200gb. Er veldig fornøyd med disse, bortsett fra at raptoren støyer litt. Siden det begynner å bli knapt med plass på 200gb tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en ny disk på hvertfall 200gb. Det står mellom WD og Seagate barracuda. WD har jeg fra før av og er veldig fornøyd med dens ytelse og kvalitet. Men jeg har også lyst på en seagate barracuda siden den ikke støyer så mye, men jeg lurer på om den har like bra ytelse som en WD disk? Seagaten er også dyrere da. Trenger noen råd her! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg har en WD 74 gb Raptor, en WD caviar 120GB pata og nå også en segate 200 gb Er fornøyd med alle tre diskene men er enig med deg i at raptoren bråker litt. Segate skal være veldig stille men jeg hører den uansett ikke grunnet de andre diskene pluss vifter pluss pluss Har hørt om mange døde WD disker i det siste så selv valgte jeg segate som skal være både stabil og politelig. Eneste minuset er at den kan bli litt varm, men hos meg er den montert foran en 80mm vifte så det er ikke no problem. edit: gb ja Endret 11. februar 2005 av megakrølle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Maxtor DiamondMax 10 vant testen i siste Pcworld. Denne disken er en ekte S-ATA disk. Mange andre disker som har S-ATA tilkobling er en IDE disk inni. Kjøper du Maxtor DiamondMax 10 250Gig så har den 16Mb minne. 200Gig har bare 8 mb. De diskene du nevner kom langt ned på listen.. Bare et lite tips!! Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Maxtor DiamondMax 10 vant testen i siste Pcworld. Denne disken er en ekte S-ATA disk. Mange andre disker som har S-ATA tilkobling er en IDE disk inni.Kjøper du Maxtor DiamondMax 10 250Gig så har den 16Mb minne. 200Gig har bare 8 mb. De diskene du nevner kom langt ned på listen.. Bare et lite tips!! Kan jeg få se den listen? Frister med en slik maxtor disc, men merker man megastor forskjell på 8mb minne og 16mb minne da? Noen som kan forklare litt om det? Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 kan jeg få noen tips? trur ikke jeg går for en maxtor disk siden jeg trenger disk fort og penger ikke akkurat er det jeg har mest av. Har lest noen tester men får ikke noe klart bilde av hva jeg burde velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå