soundlord Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det mulig og komme inn på wndows uten passord.Husker ikke passordet mitt lengre.Måtte prøve gamle pcen min som har stått i en krok Leeenge.Kan jo seff formatere den, men har lyst til å se hva som ligger på hden;)Er passord på i logon menyen.Er sikkert mange poster om dette, men gadd ikke å lete nå.Syns jeg så en post om at det gikk ann,om jeg ikke nå tar helt feil.Noen som vet/har prøvd om det er mulig? Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvilken windows er det da? Hvis det er 95 eller 98 går det vell å bare trykke på esc.. Mener og huske det. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Stemmer det, hvis det er Win95/98. Men hvis det av en eller annen grunn er lagt inn Windows NT, blir det mye verre. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg