Techpoint Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Var finere IRL enn på bilde. Var god kvalitet Sa jo at jeg hadde ett møkkakamera da :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har jo prøvd å fortelle ett par ganger at dette blir ett HØYkvalitetstrykk, men vil folk høre på meg? neeeeeeida Jeg har så utrolig dårlig erfaring med folk som sier slikt, så jeg må innrømme at jeg var skeptisk. Men jeg hadde ingen grunn til å uroe meg. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har jo prøvd å fortelle ett par ganger at dette blir ett HØYkvalitetstrykk, men vil folk høre på meg? neeeeeeida Jeg har så utrolig dårlig erfaring med folk som sier slikt, så jeg må innrømme at jeg var skeptisk. Men jeg hadde ingen grunn til å uroe meg. Skjønner deg godt, men da vet du det til neste gang hvertfall Om det er vi som skal ta jobben da. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Om noen vil ha t-skjorte så har vi fortsatt 2 stk XL igjen, de som vant budrundene har ikke svart eller møtt opp for å hente de. Første mann til mølla og da ryker de altså for 200kr Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 heihei. Kan jeg stikke innom for å se hvor stor en XL er? Glømte helt å stikke innom.. Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 heihei. Kan jeg stikke innom for å se hvor stor en XL er? Glømte helt å stikke innom.. joa, så klart tenker at det ikke er så alt for lenge til før jeg trekker meg tilbake for kvelden heller. så hvis du ikke gidder å løpe hennover hallen så kan du jo alltids komme i 11-12 tiden i morgen Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Fortsatt 6 t-skjorter som er UHENTET/UBETALT. Hurry Hurry! :-) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Fortsatt 6 t-skjorter som er UHENTET/UBETALT. Hurry Hurry! :-) Vil ha! Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Fortsatt 6 t-skjorter som er UHENTET/UBETALT. Hurry Hurry! :-) Vil ha! Hvis du er størrelse XL så skal du få en for 200kr right away. Bare å komme hennover for å hente. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Der gikk den siste ja Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Er alle T-skjorter solgt? Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Er alle T-skjorter solgt? Alle som var til overs er nå vekk, nå mangler det bare noen personer som ikke har hentet sine. Men ei frykt går jeg ut i fra at dem ikke gjør det heller. (ettersom at dem ikke har betalt heller).. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Er jo bare å sende purring, og senere inkasso-varsel til de. For de har jo bestilt! Inkasso for en T-skjorte... :!: Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg vil ha om noen ikke blir hentet. Send PM Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg vil ha om noen ikke blir hentet. Send PM Samme her! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 De er jo med Nick da. Hadde de ikke vært spesialbestillt så hadde vi bare solgt de til førstemann med penger. Men siden de er trykket med nick osv, så er det nok vedkommende som har bestillt som må betale de. Om det er vi som skal trykke til neste år så blir det hvertfall ikke mulighet for å få på nick om man ikke har forhåndsbetalt. Da slipper vi å måtte vente i usikkerhet på om folk henter eller ikke, og alt det styret som følger. Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 ettersom at en ikke har hentet en MEDIUM uten nick så skal første mann hit få kjøpt den. 200 kr hvis noen har lyst på den :-) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 du klumpen, det var jegsom hentet den siste t-skjorten deres (en XL). Jeg kakke bytte? Selv om den jeg fikker litt møkkete, falt på bakken et par ganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå