Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hardware.no T-skjorte @ TG2005 Bestill nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har jo prøvd å fortelle ett par ganger at dette blir ett HØYkvalitetstrykk, men vil folk høre på meg? neeeeeeida :p

Jeg har så utrolig dårlig erfaring med folk som sier slikt, så jeg må innrømme at jeg var skeptisk. Men jeg hadde ingen grunn til å uroe meg. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har jo prøvd å fortelle ett par ganger at dette blir ett HØYkvalitetstrykk,  men vil folk høre på meg?  neeeeeeida  :p

Jeg har så utrolig dårlig erfaring med folk som sier slikt, så jeg må innrømme at jeg var skeptisk. Men jeg hadde ingen grunn til å uroe meg. ;)

Skjønner deg godt, men da vet du det til neste gang hvertfall :)

Om det er vi som skal ta jobben da.

Lenke til kommentar
heihei. Kan jeg stikke innom for å se hvor stor en XL er? Glømte helt å stikke innom..

joa, så klart :)

tenker at det ikke er så alt for lenge til før jeg trekker meg tilbake for kvelden heller. så hvis du ikke gidder å løpe hennover hallen så kan du jo alltids komme i 11-12 tiden i morgen :)

Lenke til kommentar

De er jo med Nick da.

Hadde de ikke vært spesialbestillt så hadde vi bare solgt de til førstemann med penger.

Men siden de er trykket med nick osv, så er det nok vedkommende som har bestillt som må betale de.

Om det er vi som skal trykke til neste år så blir det hvertfall ikke mulighet for å få på nick om man ikke har forhåndsbetalt. Da slipper vi å måtte vente i usikkerhet på om folk henter eller ikke, og alt det styret som følger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...