Nitrius Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Finner deg vel til slutt ja Men en ting skjønte ikke helt den settninga de om ID? mulig du kunne sakt det på en annen måte?(<----Klumpen var denne til) Edit: Tskjorten så helt rå ut, gleder meg til å få testa min, håper bare størrelsen jeg valgte passer meg Endret 21. mars 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 De av dere som ikke har betalt t-skjorten enda kan gjøre dette kontant på TG til vår representant, Klumpen. Har du betalt de senere dagene ta med deg kvitteringen om det er mulig. Det er flere som har utelatt å merke betalingene sine og vi har derfor problemer med å finne utav hvem som har betalt og hvem som ikke har betalt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dere har fått betalingen fra meg? (André Dahl) Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Dere har fått betalingen fra meg? (André Dahl) Den er betalt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ehm... Skal jeg hente t-skjortene mine hos deg, klumpen. Eller får jeg dem i posten i morra? Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg betalte de 44kronene i frakt hvis jeg skal hente de hos deg... Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ehm... Skal jeg hente t-skjortene mine hos deg, klumpen. Eller får jeg dem i posten i morra? Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg betalte de 44kronene i frakt hvis jeg skal hente de hos deg... Fordi jeg kjører 100 mil for å levere de, det er ikke gratis å kjøre, sjøl om vi gjør det med egen bil istedet for postens lastebil. Endret 21. mars 2005 av klumpen Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Om det er noen som ikke har fått HW.no t-skjorte kan vi jo si så mye at vi har to stk igjen i størrelsen XL Disse er lagt ut for salg på Bruktmarkedet. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=12891 Gi bud! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Synes også det kan være greit å nevne at vi har vært litt greie med dere for at dere skulle få noen tøffe t-skjorter i år. Det mangler tross alt fortsatt 10-12 bestillinger til det som var minstekravet for trykking. Så nå får vi alle være fornøyde og glade skulle det være noe er det jo bare å ta kontakt. Vi har refundert penger til noen som har betalt for mye osv. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dere har fått betalingen fra meg? (André Dahl) Den er betalt Flotters! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 sr ikke no tskjorter jeg.. ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 sr ikke no tskjorter jeg.. ? Vi får de på TG. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jupp, flotters dette, gleder meg sånn til å få min imorgen Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 T-skjortene blir levert på TG ja.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg sendte deg mail jeg, skjønte ikke helt dette emd bruktmarked jeg men, sikkert bare meg.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Begge er nå solgt, vet ikke om du var en av de som fikk? I såfall har du fått en mail av meg. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) En liten oppdatering på gang, Jeg henta t-skjortene for et par timer siden, og må si at de ble forbanna pene ! Faktisk så nice at trykkeriet har satt opp en i vinduet ut til gaten slik at folk kan se de. Når dere skal hente de hos MEG på TG så husk å ta med et ID-kort, slik at jeg kan se hvem dere faktisk er Jeg skal sitte på ROW 10, SEAT 66 Regner med at jeg er ferdig rigga opp slik at dere kan hente de rundt 11.00 (kommer helt ann på kø etc) på Onsdag. Ses på TG Bare for å minne dere på om dette!! Kan jo også nevne at det er en STOR fordel om dere har akkurat summen dere skal betale, vekslepenger er det nok dårlig med. Dere som allerede har betalt trenger jo ikke tenke på dette Endret 23. mars 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hmm, jeg har ikke bestilt noe t-skjorte, men hørte rykter om at det var en igjen? (Orker ikke lese hele tråden.) Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hmm, jeg har ikke bestilt noe t-skjorte, men hørte rykter om at det var en igjen? (Orker ikke lese hele tråden.) Hvor mye koster den? Den er i utgangspunktet solgt, men om vedkommende ikke henter den snart så er det jo klart at du alltids kan få kjøpe den. Størrelse XL Skal finne utav dette. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hmm, jeg har ikke bestilt noe t-skjorte, men hørte rykter om at det var en igjen? (Orker ikke lese hele tråden.) Hvor mye koster den? Den er i utgangspunktet solgt, men om vedkommende ikke henter den snart så er det jo klart at du alltids kan få kjøpe den. Størrelse XL Skal finne utav dette. I morra tidlig kan du gå til Klumpen/Stian på Rad 10, Plass 66 og spørre om han har noen ekstra igjen, for hvis de som la inn bud i går natt ikke har hentet de da så selger vi de videre. Vi har ingen planer om å reise hjem igjen med noen t-skjorter. Og det er foreløpig få som har hentet? Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ok, takk for info. Jeg løper bort imorgen engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå