Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Tenkte litt mer teknisk spesifikasjon jeg da; Silketrykk, digitalt silketrykk, folieskårede merker, etc såvidt jeg vet nå så blir det silketrykk får jo se når de setter igang til uken. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Det er ubegrenset antall t-skjorter, men vi har ett minimum på at 50 må bestille. Hva skjer dersom jeg betaler for skjorta nå - men innen TG starter så har det bare blitt 45 bestillinger da? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Det er ubegrenset antall t-skjorter, men vi har ett minimum på at 50 må bestille. Hva skjer dersom jeg betaler for skjorta nå - men innen TG starter så har det bare blitt 45 bestillinger da? Det lurer jeg også på, jeg vil gjerne ha tskjorten min uansett Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Ble det ikke t-skjorte uansett da? Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Ble det ikke t-skjorte uansett da? t-skjortene går i trykken i morgen Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Vi har skrevet her en plass at de går i trykken uansett. Begynner med det i morra. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Ah, fikk ikke det med meg jeg da bare. Flotters. Betaler regningen i morgen også Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 har nå bestilt 2 skjorter med nick. (xl og m) har du registrert det? liker ikke og mase, emn noen ganger må jeg vist Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 har nå bestilt 2 skjorter med nick. (xl og m) har du registrert det? liker ikke og mase, emn noen ganger må jeg vist Hvis du sender meg navnet ditt på en pm så skal jeg sjekke. Men den er garrantert med Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) PCen min bestemte seg for å ta turen til de evige jaktmarker, så det ser ut som det spøker for TG for min del. Derfor har jeg ikke betalt enda. Endret 16. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 skal betale nå... men hvordan er det med betalings info? betaler fra nettbank, men har ikke noe KID nr, så da må det bli med melding, men hva slags info skal jeg fylle ut der? svar gjerne på pm! Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 skal betale nå... men hvordan er det med betalings info? betaler fra nettbank, men har ikke noe KID nr, så da må det bli med melding, men hva slags info skal jeg fylle ut der? svar gjerne på pm! Vi bruker ikke KID, så det er bare å skrive Navnet ditt og hva det gjelder i meldingen Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 skal betale nå... men hvordan er det med betalings info? betaler fra nettbank, men har ikke noe KID nr, så da må det bli med melding, men hva slags info skal jeg fylle ut der? svar gjerne på pm! Vi bruker ikke KID, så det er bare å skrive Navnet ditt og hva det gjelder i meldingen Greit, da ordna det seg og t-skjortene er betalt Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Er det for seint og betale i kveld? Har liksom aldri blitt noe av.. Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Siste mulighet for å bestille hw@tg05 tskjorte er i kveld. Tar ned mulighetene for å bestille t-skjorter ca klokka 9 Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) En liten oppdatering på gang, Jeg henta t-skjortene for et par timer siden, og må si at de ble forbanna pene ! Faktisk så nice at trykkeriet har satt opp en i vinduet ut til gaten slik at folk kan se de. Når dere skal hente de hos MEG på TG så husk å ta med et ID-kort, slik at jeg kan se hvem dere faktisk er Jeg skal sitte på ROW 10, SEAT 66 Regner med at jeg er ferdig rigga opp slik at dere kan hente de rundt 11.00 (kommer helt ann på kø etc) på Onsdag. Ses på TG Endret 21. mars 2005 av klumpen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 ID kort? som legitimasjon? og hva om det er faren min som har betalt for tskjorten? hva gjør jeg da? og kommer du til å stå et sted å rope: "alle kom hit for å hente hw@tg tskjortene" eller lignende? sånn at vi finner deg... Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 ID kort? som legitimasjon? og hva om det er faren min som har betalt for tskjorten? hva gjør jeg da? og kommer du til å stå et sted å rope: "alle kom hit for å hente hw@tg tskjortene" eller lignende? sånn at vi finner deg... Skal ikke være helt firkantet nå det gjelder ID Du kommer til plassen min, finner du den ikke så kan du alltids ringe (finner nummeret på ggshop.no) eller sende meg en melding her på forumet. (Regner med at jeg kommer til å tilbringe mye av tiden foran pcen.. ) Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Hvem som har betalt regningen spiller ingen rolle, fakturaen er koblet til den som har bestillt. Og de fleste har bestillt i eget navn. Tok ett par bilder av demoskjorten vi fikk i dag. Bildene lyver litt pga dårlig kamera, men så har dere en viss peil hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå