lokeland Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Den gangen jeg betaler 200 for noe sånt, har verden blitt fri for datafreaker.. Var et FÆLT design.. Også RØDT!! Keep it simple Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Og hvilken nytte er det for deg å kommentere det? Bidro du med noe i compoen? Endret 8. mars 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Skjønte ikke helt betalingssystemet. Skal vi bare sende en vanlig betaling til kontonummeret med pengene? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Regning kommer i posten, om man ikke har mottatt denne i løpet av noen dager så ta kontakt. Dere som har betalt fra før skal ikke betale giroen om dere får denne i posten. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 har ikke sett denne tråden.. Jeg har alleredet bestillt t-skjorter fra Xell. Er dette noen andre skjorter eller er det det samme oplegget? Må jeg isåfall bestille på nytt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, du må bestille på nytt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Da stoler jeg på deg. [joke]hvis Xell kommer på TG og skal ha penger for skjorta, møtes vi på parkeringsplassen på TG[/joke] Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 hehe Loffelur Du må nok bestille på nytt ja.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Fikk Giroen idag, stikker ned å betaler den snart tenker jeg, må bare få hjelp av mor eller far, ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det Gleder meg til å få se tskjorten jeg Edit: Da var tskjorten betalt Endret 10. mars 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hva slags trykkemetode bruker dere til å trykke med? Endret 11. mars 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Hva slags trykkemetode bruker dere til å trykke med? film til logo og "strykejernmetode" (kommer ikke på hva det heter) til nick. har nå bestilt 2 skjorter med nick. (xl og m) har du registrert den? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Vi bruker ikke noe som ligner strykejernsmetode engang. Trykkene kan sammenlignes med høykvalitets-tskjorter man får kjøpt i butikken. Jeg har t-skjorter som jeg har brukt jevnlig i 4-5 år, fortsatt helt greie trykk. (Greie å bruke på jobb lissom, hehe) Endret 11. mars 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Her har dere bilde av en t-skjorte fra 1999. Godt brukt er den også http://lanpro.no/bilder/IMG_0043.JPG Her har dere bilde av en t-skjorte jeg bruker sånn ca 2 ganger i ukten, på jobb. http://lanpro.no/bilder/IMG_0046.JPG Og diverse annet: http://lanpro.no/bilder/IMG_0044.JPG (samme som over, bare gul og ikke oransje) Genser: http://lanpro.no/bilder/IMG_0047.JPG Så her snakker vi altså om skikkelige trykk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Bare lurer, når vil vi få Tskjortene? når vi ankommer TG eller vil de bli sendt til oss? Vis de blir sendt til oss, vil de komme i postkassen? eller må vi hente de på postkontoret? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Bare lurer, når vil vi få Tskjortene? når vi ankommer TG eller vil de bli sendt til oss?Vis de blir sendt til oss, vil de komme i postkassen? eller må vi hente de på postkontoret? Det kommer litt ann på, det enkleste for oss er at vi sender alle t-skjortene sammen med vår representant til TG hvor folk får de der. Det er kjedelig å reise til TG uten t-skjorte fordi den ikke er kommet frem med posten osv. T-skjortene begynner vi vel å trykke til uken, og hvis det er noen som absolutt må ha den før TG så kan de ta kontakt med oss. Men fraktprisen på 22kr tilkommer uansett, vi må jo betale for å tranportere de til TG. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Har jo allerede betalt, faren min betalte giroen som ble sendt hit igår, så jeg sitter bare å gleder meg til å få se hvordan tskjorten blir jeg Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Har jo allerede betalt, faren min betalte giroen som ble sendt hit igår, så jeg sitter bare å gleder meg til å få se hvordan tskjorten blir jeg Ja du som har betalt er hvertfall sikret t-skjorte Edit: Nærmer oss forresten 40 t-skjorter nå Endret 11. mars 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Edit: Nærmer oss forresten 40 t-skjorter nå Hvor mange med nick? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Tenkte litt mer teknisk spesifikasjon jeg da; Silketrykk, digitalt silketrykk, folieskårede merker, etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå