maze Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg bestilte 3 styk i går. hvor mange bestillinger er vi oppe i nå? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Du la inn en dobbeltbestilling for Clvn, men dette har vi ordnet oppi. Ligger på ca 17 t-skjorter nå.. Så folk må få fingeren ut å bare bestille.. 150 for vanlig og 200 med nick Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 dobbeltbestilling? hmmm.. rart. Men du har fått med deg bestilingen min for meg ( maze ) , clvn og mgns_ ? bare for å være 110% sikker. så du har fått med deg riktig nick og slikt. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 dobbeltbestilling? hmmm.. rart.Men du har fått med deg bestilingen min for meg ( maze ) , clvn og mgns_ ? bare for å være 110% sikker. så du har fått med deg riktig nick og slikt. Jepps, det er riktig. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 hmmms, jaa folkens. Om dere har tenkt til å ha t-skjort i år må dere komme igang å bestille.. Bestilllingen er nok åpen en uke til, men etter dette må vi nok vurdere om det er økonomisk grunnlag for en slik trykking.. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Har bestilt 2 stk. jeg også da,... endelig Men; blir det så vi får t-skjorter, eller er vi for få til å få trykt opp? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Vi ligger nå på 24 bestillinger. Skal sjekke opp om det lar seg gjøre å trykke til samme prisen i løpet av uken. Men om det blir vanskelig å få til så ser det jo dårlig ut. MEN jeg anbefaler alle å betale inn så fort de får mulighet, husk å regne på 22kr i frakt PR t-skjorte. For hvis vi skal trykke så må pengene stå klare på konto så fort som mulig, og da blir det veldig tungvindt for oss å gi beskjed at folk må overføre penger. Om det derimot ikke skulle bli noe trykking så vil pengene overføres tilbake til samme konto som de kom ifra. Det ser jo ut som det kan drøye litt det her, så om det tar tid så vil vi sende en kjempepakke til Xell eller noe slik at ho kan levere de ut på TG.. Men dette finner vi utav etterhvert. Vi vil jo prøve å dra dette så langt ut som mulig slik at flest mulig får muligheten til å kjøpe t-skjortene.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Er det mange som har bestilt med nick på brystet? Lenke til kommentar
^FrEaK^ Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Edit: Sånn går det når folk ikke logger ut av hw.no brukeren sin på jobb. Endret 28. februar 2005 av ^FrEaK^ Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Er det mange som har bestilt med nick på brystet? tja, har ikke papirene foran meg her, men 50-60% tenker jeg. Kan sjekke på kontoret senere i dag. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Det er nå inne 27 bestillinger Av disse er 19 t-skjorter med Nick Vi sender nå ut regninger, de som ikke har betalt til konto må gjøre dette snarest, informasjon om dette står på vår webside De av dere som har betalt og likevel mottar en regning skal se bortifra denne.. Om det er noe dere lurer på så ta kontakt T-skjortene TRYKKES!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 T-skjortene TRYKKES!!! Flott! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Skulle jeg dratt på TG i år hadde denne vært en selfølge! Men det skal jeg ikke Selv lagde jeg faktisk et hw-trykk på en t-skjorte på kunst og håndverks timene i høst. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 for sent å bestille t-skjorte? og er det mulig å få den på tg, da jeg er borte fra onsdag til nesten tg begynner... får ikke opp den siden som selger det (ggshop?) Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 for sent å bestille t-skjorte? og er det mulig å få den på tg, da jeg er borte fra onsdag til nesten tg begynner... får ikke opp den siden som selger det (ggshop?) Det er ikke for sent nei, vi trykker frem til mandagen i påskeuken. siden kommer opp igjen etterhvert, men han som driver den har hatt litt mye å gjøre. Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Da er ggshop oppe igjen! www.GGshop.no Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Da er ggshop oppe igjen!www.GGshop.no Den er good klumpen Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Hau hau, Bestilleren skjorte senere i dag! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Hau hau, Bestilleren skjorte senere i dag! Husk å bestille med nick. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2005 Of course mister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå