Aasgaard Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hmm trekke den ned til 9 bare pga. lyd og grafikk? Er det ikke spillbarhet og varighet som teller da? Som sagt tidligere: Totalkarakteren er vårt helhetsinntrykk av spillet, det trenger ikke nødvendigvis å samsvare helt med hva en skulle tro av delkarakterene. WoW har noen mangler (som blir nevnt i omtalen), og selv om det er et fantastisk spill mener vi ikke at det gjør seg fortjent til en 10-er. Vi kan ikke gi det karakter ut fra hvordan spillet blir om noen måneder, og slik det er nå savnes det litt innhold. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Bare av nysjerrighet, hvor lang tid bruke Gamer.no på å oppnå lv.60? Mvh, . Knut S Jeg kan ikke snakke for de andre, men jeg brukte sånn omtrent 3 mnd. Tiden ble brukt til å kose meg og bli kjent med spillet og andre medspillere, og det var ikke få kvelder jeg tilbrakte på diverse vertshus med hyggelig selskap. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) For å være ærlig så vil jeg si at dette spillet har blitt hypa opp noe voldsomt de siste månedene bare. Hypen begynte sommer etter mine erfaringer. Da signup for US closed beta var i gjære. Ellers er det naturlig at en hype topper seg i måndene rett før lansering. Endret 11. februar 2005 av SirGalrim Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Enig aasgaard, måtte bare tenke meg litt om, ingen spill kan få 10 etter min mening. Ingenting er perfekt, selv om WoW kan være en veldig sterk nier :-) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 "La eventyret begynne" Spillet suger sikkert, etter bildene å dømme. Aldri likt det, og kommer aldri til å like det Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Øh.. Spillet suger.. jaja. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 "La eventyret begynne"Spillet suger sikkert, etter bildene å dømme. Aldri likt det, og kommer aldri til å like det Du høres ut som en vis mann... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 "La eventyret begynne"Spillet suger sikkert, etter bildene å dømme. Aldri likt det, og kommer aldri til å like det Hehe, dette er noe av det morsomste jeg har lest på lenge Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Enig aasgaard, måtte bare tenke meg litt om, ingen spill kan få 10 etter min mening. Ingenting er perfekt, selv om WoW kan være en veldig sterk nier :-) Men San Andreas, Half-Life2 og Halo2 kunne få 10'ere? Spill som forøvrig har levetid på 15 dager (med et lite unntak av SA kanskje) Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Men San Andreas, Half-Life2 og Halo2 kunne få 10'ere? Det var heftig debatt på formet om disse spillene fortjente 10'er også. Særlig HL2. Det er flere av oss som mener karkatersettingen her på siden er litt for mild. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hadde det ikke vært for at WOW er en dyr affere hadde jeg glatt gitt spillet en 10'er. Har vært med på betatesting og ble helt forelseket i dette spillet (jeg er en anti-gamer, bare så det er sagt)! Det er 2 ting som får meg til å la være å kjøpe det: 1: Det vil ta opp alt for mye av min tid å fordype seg i denne herligheten. 2: Det vil koste mer enn det jeg synes moralt riktig å bruke på et spill pr. måned. Gleder meg til å teste Guildwars. Skal være litt snillere for lommeboken har jeg hørt. Endret 11. februar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 ja det er vel ikke noe månedspris på GW. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Månedsavgift skjønner jeg jo, men de burde holde seg for god til å kreve full-pris for selve spillet i tillegg. En ordning der man kunne laste ned spillet på forhånd, for så å aktivere det med kredittkort på release hadde vært en mye bedre løsning synes jeg. Omtrent slik valve gjorde med HL2. Man kunne f.eks tatt 150/200kr for første måneden, 100kr for resten. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Men hvor mye koster egentlig herligheten. Jeg mener jeg så at det blir minst 12.99$ i måneden= ca 100kr + Førsteinnkjøp....Over 1300kr i året. Det er ganske mye for en slank studentlommebok i forhold til andre spill. "Will there be a monthly fee to play the game? Yes. After the end of the free month included with the game, you will need a subscription in order to continue playing the game. You have three options, as you will see when you create your account: a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month. You can also substitute game cards, sold at major game retailers, for the monthly subscription. " Hentet fra WOW official Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jaja dei tener noko sinnsykt... Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Snabben nå har jo FF , EQ1 og UO vert online i mange mange år wow har vert å kjørt i 2-3? månder i usa og har allerede flere abonenter en EQ om 6 månder vill wow vere på topp og flest folk vil nok spille det . wow er også ikke ute i hele asia enda bare korea ? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har nå spilt WoW siden jeg kom hjem fra skolen.. og må bare si at det virkelig svarer til forventningene. Likte anmeldelsen på gamer.no. Levlet forøvrig opp til lvl 10 idag. Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Har spilt i en måned nå (bor i Australia), har en level 30 night elf hunter. Jeg er så avhengig av dette spillet at jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til når jeg begynner på universitetet igjen i slutten av måneden. Nuvel, det får gå som det går. Spiller på Role-Playing server. Slipper fjortiser, l33t/AOL-speak og andre irriterende faktorer (selv om de av og til forviller seg inn der, men de ser ut til enten å skjønne tegningen eller gi opp og joine en Normal eller PvP server etter en liten stund). Spilet anbefales på det sterkeste, og Blizzard har igjen bevist at de er best når det gjelder å lage spill for massene. Ikke det dypeste RPG-spillet, ei heller det mest action-pregede, men balansen mellom alle elementene ser ut til å ha truffet størst mulig del av befolkningen. Endret 12. februar 2005 av Naigewron Lenke til kommentar
Mio Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Det er slike spill som går under navnet "wifekillers" Folk blir helt hekta på det.Leste om en fyr som hadde mista kjerringa si fordi han spilte for mye AO..hehe Andre som sykemeldte seg flere måneder bare for å spille. Men jeg må teste ut dette spillet "wow" den verdenen og bildene er noe av det peneste jeg har sett Synd man ikke har råd til og avse en femhundrelapp eller hva det koster nå bare Endret 12. februar 2005 av Mio Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Men hvor mye koster egentlig herligheten. Jeg mener jeg så at det blir minst 12.99$ i måneden= ca 100kr + Førsteinnkjøp....Over 1300kr i året. Det er ganske mye for en slank studentlommebok i forhold til andre spill. "Will there be a monthly fee to play the game? Yes. After the end of the free month included with the game, you will need a subscription in order to continue playing the game. You have three options, as you will see when you create your account: a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month. You can also substitute game cards, sold at major game retailers, for the monthly subscription. " Hentet fra WOW official det er sånn ca 400kr for kittet og den første mnd.. greit nok det... standard pris for ett spill så er det ca 100kr mnd etter den første... og hva er egneltig 100kr i dag? over en hel mnd? ingenting...3kr dagen... og hva får du igjen? ett spill som kontinuerlig blir oppdatert og laget innhold til. Ett spill der du kan spille med tusenvis av folk samtidig. Vel verd penga mener jeg...er ikke så forbanna mye penger imho Forøvrig en mye mer velfortjent karakter enn f.eks. 9'ern til HL2... men det er bare min mening.. HL2 er for hypa... ja det var morro å spille, men 9'er?...en sterk 7'er kanskje, eller en 8er.... Endret 12. februar 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg