Nissen Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg får ikke mer enn 60fps i Counter-Strike. Hvordan får jeg mer enn dette? Tipper det er noe som må skrives inn i consolen, og at det evt. er en fps lock i spillet. Mvh Nissen Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Kommandoen er vel: fps_max 99 hvis jeg ikke tar feil. Dette hjelper muligens ikke hvis vertical sync er slått på, da denne begrenser FPS til mindre enn eller lik oppdateringsfrekvensen på monitoren. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 du har sikkert windows 2000 eller xp som har en bug som ikke lar deg få mere enn 60 hz i opengl od direct3d programmer. du må enten slå av vsync eller laste ned nvidia refresh rate fix ifra http://www.nvrt.net Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 10:57, El_PoLLa skrev:du har sikkert windows 2000 eller xp som har en bug som ikke lar deg få mere enn 60 hz i opengl od direct3d programmer. du må enten slå av vsync eller laste ned nvidia refresh rate fix ifra http://www.nvrt.net Refresh rate har ikke noe med fps å gjøre. Refresh rate fix forandrer antall hz på skjermen din, ikke inne i selve spillet. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 goldfish: hvis vsync er på (og på er standard) så går ikke fps'en høyere enn hz. siden det er en bug i win2k og xp som gjør at du ikke får mere enn 60hz i opengl og direct3d. men det kan ordnes med en patch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 På "Min Skrivebord" høyre klikker du på musa velger "Egenskaper" "Innstilinger" "Avansert" "Kort ditt(Geforce??)" så "Flere egenskaper" "Innstilinger for 3D anti aliasing" "Velg Anti-aliasingmodusen manuelt" go velg den "AV". Så tar du turen innom "Open GL innstilinger" og huk av krysset på "Deaktiver støtte for utvidet CPU" og så tar du velger "Vertikal Synk" og tar den "Alltid av". Da skulle det funke med 100FPS nesten uansett kort til det blir litt action og de ikke henger med :smile: Enjoy Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 12:48, DMPoWer skrev:På "Min Skrivebord" høyre klikker du på musa velger "Egenskaper" "Innstilinger" "Avansert" "Kort ditt(Geforce??)" så "Flere egenskaper" "Innstilinger for 3D anti aliasing" "Velg Anti-aliasingmodusen manuelt" go velg den "AV". Så tar du turen innom "Open GL innstilinger" og huk av krysset på "Deaktiver støtte for utvidet CPU" og så tar du velger "Vertikal Synk" og tar den "Alltid av". Da skulle det funke med 100FPS nesten uansett kort til det blir litt action og de ikke henger med :smile: Enjoy Alt dette er vel så bra, bortsett fra at det eneste du egentlig trenger å gjøre er å slå av v-sync. Og hvem i huleste spiller uten v-sync? Det blir helt herpa hvis ikke du har av mouse-look da, og det er nok mange.. Nei, drit i at du kun har 60fps, siden det går helt flytenede og stabilt, og håp på at nvidia plutselig lager en driver uten slike problemer.. V-sync er iaf et must på, hvis ikke du liker at det ser helt ***** ut da du spiller cs.. Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hvordan slår du forresten på fps målingen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Skriv "net_graph *" der stjerne er tallet 1,2 eller 3. Det er bare å velge. Foretrekker 3 jeg. Altså: "net_graph 3" Og graffik på CS. Ska man ikke ha fraggs da?? Jo mer "smooth" det går jo bedre for fraggsa Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 21:46, Petitzo skrev:Hvordan slår du forresten på fps målingen ? /net_graph 3 eller /draw_fps 1 (tror jeg) Netgraph viser hvor mye loss og choke du har også, så jeg anbefaler å bruke den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå