Barry White Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hei! Min CPU viser altfor stor temp tror jeg, siden ribba er helt kald og målern viser oppimot 50C. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse? Har Abit nf7s v2 eller hva det heter... Endret 17. september 2014 av Barry White Lenke til kommentar
GnX Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du testet med å laste ned ny BIOS? Det pleier å være fixer for slike feil i nyere versjoner. Dersom du er sikker på at det er dette hovedkortet du har, så finne du nyeste BIOS her. Pass på at du er 100% sikker... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er vanelig det med nf7 har selv NF7-S 2.0 temperatur måleren går opp 5-7 grader om jeg starter den om hvis den har vært avslått i 10 timer for eks så starter den opp holder den seg greit så tar jeg og starter den om går den opp 5-7 grader, Hørt andre som har det samme så er Nforce 2 brikkesettene som ikke er så nøye på Temp målerene. Men bortsett fra det er Nforce 2 glimrende bra til socket a. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Temperaturmåleren på Abit kort har aldri vært til å stole på viser alltid for mye, har selv ett IC7 MAX3 og her er temperaturen ihvertfall 5 grader mer enn den egentlig er. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) har oppdatert bios nå ja, ribba er kaldere enn kroppstemperaturen min, og abit eq viser 47C Endret 10. februar 2005 av foilltank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå