leedsunited Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som vet når dette spillet kommer ut??? Vet at det står 15. februar på gamer.no, men på andre sider står det andre datoer. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Enten den 18. eller den 23. Det kommer ut den 18 i resten av europa, men Nordisk Film sier det kommer den 23. i Norge. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 I den siste utgivelseslisten jeg fikk fra Nordisk Film, som distributerer alle PlayStation 2-spill i Norge, står det 23. februar. Det er også den datoen de opererer med på sin hjemmeside og det er den datoen du finner på vår produktside for Ace Combat 5 eller i vår utgivelsesliste. :-) PS: I det du opprettet denne tråden var datoen 15. februar på Gamer.no, men lanseringen har nå altså blitt endret hos oss også etter bekreftelse fra Nordisk Film. Vi endrer ikke datoene våre før det er bekreftet fra lokale leverandører, fordi det faktisk ofte forekommer at spill kommer senere eller tidligere i Norge enn i resten av Europa. Det er bare å sende en mail eller PM hvis du stusser over en dato hos oss en annen gang :-) Lenke til kommentar
Samael Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg stoler bare på den utslippsdatoen som de som lager spillet sier er riktig, ikke hva en eller annen butikk sier. Dumt å gjøre noe annet. Butikker har ikke mer rett en produsentene. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg stoler bare på den utslippsdatoen som de som lager spillet sier er riktig, ikke hva en eller annen butikk sier. Dumt å gjøre noe annet. Butikker har ikke mer rett en produsentene. Regner med du mener utgiveren. Utvikleren bestemmer svært sjeldent når spillet skal gis ut. Lenke til kommentar
Samael Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ja det var det jeg mente, jeg tenkte bare på noen spill hvor utvikleren er utgiveren også. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er ute nå, de hadde i hverfall på spiderman på torsdag. men ikke kjøp der, alt for dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå