Gå til innhold

Skal jeg bli sammen med eksen eller kusina mi?

jænzsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
xene mine er jeg forelsket i.men søsskenbarnet mitt har noe som de ikke har. hun har ikke hår på hode.det er derfor jeg har litt lysst på henne, det er ikke mange jenter som har slik sjarm som hun(han)

:lol:

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Herregud folks, tar dere denne fraud'en seriøst? Se på inleggene, og ikke minst de utallige stengte topic'ene til disse "brukerne"!  :ermm:

Du står her å påstår at mine tråder har blitt stengt! Ingen av mine har blitt det, har bare en usaklig, som jeg bare ville vite liksom! Det er Jænzsn's sine tråder som er stengte, og det er sikkert fordi han er n00b!

EDIT: Seriøst Jænzsn, kunne du ikke bare prøve å skjerpe deg litt? Skrive bedre norsk, så vi slipper at andre hisser seg opp sånn!

Endret av Mizz-Izabell
Lenke til kommentar
Herregud folks, tar dere denne fraud'en seriøst? Se på inleggene, og ikke minst de utallige stengte topic'ene til disse "brukerne"!  :ermm:

Du står her å påstår at mine tråder har blitt stengt! Ingen av mine har blitt det, har bare en usaklig, som jeg bare ville vite liksom! Det er Jænzsn's sine tråder som er stengte, og det er sikkert fordi han er n00b!

Hm, og "du" ble ikke bare skapt for å hjelpe "han" i de forskjellige topic'ene? Neida, ikke i det hele tatt. Håper synderen får en laaaang ferie!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...