Der Kommissar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg og Jænzsen har PM'et endel siden vi kom hit, og han henviser meg til hans tråder og disse sier jeg min personlige mening i! Det er ikke noe annet enn det! Er vel en handsome guy han da, har sett han på cam Bwhahaha, det er det fattigste jeg har hørt! :!: Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 første eller andre x?? Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jænzsn, kunne du ikke fortalt oss om hva du føler for dem da? slik at vi liksom får satt oss inn i situasjonen din? Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 første eller andre x?? Ta den du føler mest for. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 xene mine er jeg forelsket i.men søsskenbarnet mitt har noe som de ikke har. hun har ikke hår på hode.det er derfor jeg har litt lysst på henne, det er ikke mange jenter som har slik sjarm som hun(han) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Herregud folks, tar dere denne fraud'en seriøst? Se på inleggene, og ikke minst de utallige stengte topic'ene til disse "brukerne"! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) xene mine er jeg forelsket i.men søsskenbarnet mitt har noe som de ikke har. hun har ikke hår på hode.det er derfor jeg har litt lysst på henne, det er ikke mange jenter som har slik sjarm som hun(han) Endret 10. februar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ...det er ikke mange jenter som har slik sjarm som hun(han) Han? Jaja, hver sin smak.... Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Herregud folks, tar dere denne fraud'en seriøst? Se på inleggene, og ikke minst de utallige stengte topic'ene til disse "brukerne"! Du står her å påstår at mine tråder har blitt stengt! Ingen av mine har blitt det, har bare en usaklig, som jeg bare ville vite liksom! Det er Jænzsn's sine tråder som er stengte, og det er sikkert fordi han er n00b! EDIT: Seriøst Jænzsn, kunne du ikke bare prøve å skjerpe deg litt? Skrive bedre norsk, så vi slipper at andre hisser seg opp sånn! Endret 10. februar 2005 av Mizz-Izabell Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Søskenbarn er vel oppriktig talt innenfor incestgrensa? Er det ikke? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Herregud folks, tar dere denne fraud'en seriøst? Se på inleggene, og ikke minst de utallige stengte topic'ene til disse "brukerne"! Du står her å påstår at mine tråder har blitt stengt! Ingen av mine har blitt det, har bare en usaklig, som jeg bare ville vite liksom! Det er Jænzsn's sine tråder som er stengte, og det er sikkert fordi han er n00b! Hm, og "du" ble ikke bare skapt for å hjelpe "han" i de forskjellige topic'ene? Neida, ikke i det hele tatt. Håper synderen får en laaaang ferie! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Alt innenfor biologisk familie er vel innenfor grensen? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Fa** ass! kvalme menneske! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Huff. *Dele ut medalje for elendig topic* Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg