Gå til innhold

Skal jeg bli sammen med eksen eller kusina mi?

jænzsn

Anbefalte innlegg

jeg hadde en kjæreste for en uke siden, men jeg slo opp forde jeg er litt usikker.x min har begynt og ta kontakt med meg igjen, jeg er egentli forelsket i x min og hun jeg gjorde det slutt meg for en uke siden.så i helgen som kommer, kommer søsskenbarne mitt på besøk hun er 16 og like gammel som meg, hun har jeg også følelser men det har jeg aldri tort og si no, så derfor spør jeg dere hvem skal jeg velge? og hva skal jeg gjøre?? trenger hjelp

Endret av jænzsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok bare bruke magefølelsen eller ta en slik som "nalle puh" sier:ja takk, båda twå!

Men seriøst, gjør det som du føler er riktig der og da! Kommer jo an på hva du liker ved den enkelte da! Tenker du bare koffert ovenfor den ene, mens for den andre har du virkelige føleleser for, så må du nok tenke på hva du har lyst til!

Lenke til kommentar
Hmmmmmmm... Den mystiske herr Jænzsn og hans kumpan Mizz-Izabell. Jeg synes noen moderatorer burde sjekke opp disse "to". Dette mener jeg ikke er en personuthengning, men reine fakta.

"Tilfeldig? Neppe! Alarm, på vegne av vannvittig veldig mange! Alarm!"

Jeg quoter meg selv, bare for å få fram budskapet ;)

Forresten, ser litt "weska"-tendenser her :p

Lenke til kommentar
Hmmmmmmm... Den mystiske herr Jænzsn og hans kumpan Mizz-Izabell.  Jeg synes noen moderatorer burde sjekke opp disse "to". Dette mener jeg ikke er en personuthengning, men reine fakta.

"Tilfeldig? Neppe! Alarm, på vegne av vannvittig veldig mange! Alarm!"

Jeg quoter meg selv, bare for å få fram budskapet ;)

Forresten, ser litt "weska"-tendenser her :p

Jeg og Jænzsen har PM'et endel siden vi kom hit, og han henviser meg til hans tråder og disse sier jeg min personlige mening i! Det er ikke noe annet enn det! Er vel en handsome guy han da, har sett han på cam :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...