jænzsn Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) jeg hadde en kjæreste for en uke siden, men jeg slo opp forde jeg er litt usikker.x min har begynt og ta kontakt med meg igjen, jeg er egentli forelsket i x min og hun jeg gjorde det slutt meg for en uke siden.så i helgen som kommer, kommer søsskenbarne mitt på besøk hun er 16 og like gammel som meg, hun har jeg også følelser men det har jeg aldri tort og si no, så derfor spør jeg dere hvem skal jeg velge? og hva skal jeg gjøre?? trenger hjelp Endret 10. februar 2005 av jænzsn Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Søskenbarnet ditt faktisk. Jaja. Hold deg unna, du. Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du må nok bare bruke magefølelsen eller ta en slik som "nalle puh" sier:ja takk, båda twå! Men seriøst, gjør det som du føler er riktig der og da! Kommer jo an på hva du liker ved den enkelte da! Tenker du bare koffert ovenfor den ene, mens for den andre har du virkelige føleleser for, så må du nok tenke på hva du har lyst til! Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 jeg blir helt gal har ikke peiling hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det søskenbarnet som er "første lovlige?" Anyway, jeg hadde følt med litt utilpass hvis jeg var sammen med et søskenbarn. Men det er kanskje bare meg? I bunn og grunn er vel dette noe du best finner ut selv. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Søskenbarnet ditt faktisk. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Søskenbarnet ditt holder du deg langt unna... Er det en eller to ekser forresten? Ble litt forvirra av innlegget ditt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Søskenbarnet ditt ? Dette er kanskje daglidags der du kommer fra, men i resten av Norge vil det nok bli litt uglesett... Men jeg stemmer for old righty... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmmmmmmm... Den mystiske herr Jænzsn og hans kumpan Mizz-Izabell. Jeg synes noen moderatorer burde sjekke opp disse "to". Dette mener jeg ikke er en personuthengning, men reine fakta. "Tilfeldig? Neppe! Alarm, på vegne av vannvittig veldig mange! Alarm!" Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hehe, tror det er noen som sliter med ville hormoner her Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 ja.hmm..er ikke sikker hva jeg skall gjøre søsskenbarne mitt er finest da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du er 16? Hmm... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du er 16? Er ikke alle som har hatt like god norskopplæring som deg, vettu. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 1 gammel x..2 sisste x..hun jeg gjorde det slutt med for en uke siden Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmmmmmmm... Den mystiske herr Jænzsn og hans kumpan Mizz-Izabell. Jeg synes noen moderatorer burde sjekke opp disse "to". Dette mener jeg ikke er en personuthengning, men reine fakta. "Tilfeldig? Neppe! Alarm, på vegne av vannvittig veldig mange! Alarm!" Jeg quoter meg selv, bare for å få fram budskapet Forresten, ser litt "weska"-tendenser her Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 SÅ det var ei du gjorde det slutt med for ei uke siden og ei som har gjort det slut med deg litt før det? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er ganske normalt å være forvirra.... Kan ikke si annet enn: LåLL Og lykke til Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmmmmmmm... Den mystiske herr Jænzsn og hans kumpan Mizz-Izabell. Jeg synes noen moderatorer burde sjekke opp disse "to". Dette mener jeg ikke er en personuthengning, men reine fakta. "Tilfeldig? Neppe! Alarm, på vegne av vannvittig veldig mange! Alarm!" Jeg quoter meg selv, bare for å få fram budskapet Forresten, ser litt "weska"-tendenser her Jeg og Jænzsen har PM'et endel siden vi kom hit, og han henviser meg til hans tråder og disse sier jeg min personlige mening i! Det er ikke noe annet enn det! Er vel en handsome guy han da, har sett han på cam Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Gå for eksen du! Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg