Gå til innhold

Får Lyse 10mb linje :dribble:

Ulf Isaksen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer så meget! :yes:

Det er alltid spennende med en hastighetsoppgradering til Internett, det kan jeg skrive under på. Har nok ikke ennå 10 Mb/s, men gaten utenfor er i vei til å støtte Lyse, kan man si. Anleggsarbeidet har pågått i lange tider, og har til tider gitt ufarbar vei grunnet enorme oppgravinger - men hva gjør en ikke for 10 Mb/s?

Skjønt, det ser visst ut til at foreldrene mine kommer til å gå for 4 Mb/s, idet de mener 10 Mb/s er fullstendig galskap i forhold til nødvendighetene. Tapelig! :no:

Nåja, 4 Mb/s er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Velkommen i klubben. Hadde 4MBit et par måneder, men når man for det første har muligheten til 10MBit for et par hundrelapper ekstra i måneden, what the hey.

Linja er helt toppers, får bare håpe du slipper for mye kontakt med kundeservice, de er jeg nemlig veldig lite imponert av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

surbz00r, jeg tror nok det er veldig optimistisk å skulle sette opp warserver (cs) på den linja der... du burde ha 8-10mbit for å få til no bra ping (EDIT) for de andre som eventuelt skulle spilt der.

Endret av aspyr
Lenke til kommentar
Stavanger jævler..

Du trenger ikke bo i stavanger for og få lyse. Det lokale kraftselskapet her har gjort avtale med lyse om og levere 10mbit fiber til oss. (vesterålen i nordland). Det kommer i april når snøen er borte og de kan begynne og grave. Jeg venter som en gal. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...