Gå til innhold

6800 GT / LE ?

thaNg

Anbefalte innlegg

heihei..:!: Jeg skal nå innvistere penger i et nytt skjermkort og trenger hjelp!

Jeg har tenkt på 6600 eller 6800 LE eller GT. Så da spørr jeg: Hvilket av disse 2 skjermkortene bør jeg kjøpe ? Pris ? Ytelse ? Takker for alle mulige svar.

( Nei jeg har ikke peiling på skjermkort ;D )

Hilsen Fredrik =) :love::thumbup: 2000,- maks ;)

Endret av thaNg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer helt an på hvor mye penger du vil bruke. Hvis du er villig til å bruke ca 3000, vil du ikke angre hvis du velger GF6800GT. Har dette skjermkortet selv, og det fungerer veldig bra jevnt over.

ca 2000,- som jeg skrev

Lenke til kommentar
6600GT er best "out of the box" Jeg har ett exemplar av XFX sitt , er fornøyd :)

Men 6800LE har muligheten til å åpne de gjenværende pipelinsene.

Jeg ville uansett anebefalt 6600GT for det er allerede et godt kort og sannsynligheten for å få åpnet de resterende pipsene har minket etter den nye versjonen av LE kortet kom.

Lenke til kommentar
Det kommer helt an på hvor mye penger du vil bruke. Hvis du er villig til å bruke ca 3000, vil du ikke angre hvis du velger GF6800GT. Har dette skjermkortet selv, og det fungerer veldig bra jevnt over.

ca 2000,- som jeg skrev

Du nevnte GF6800GT, og da gjorde jeg en vurdering ut i fra det. Og som sagt, jeg kjenner dette kortet godt, da jeg har det selv.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...