FJERNET111 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tenkte dette hørtes interessant ut og ville ta en titt på siden, men da ble jeg møtt av dette: "This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible." Har det skjedd noe med utviklingen av mod'en? Eller har dere skiftet host? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Enten det eller så har de blitt stengt ned med umiddelbar varsel av Valve..we can only hope not.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Neida, alt er bra og vi jobber fremdeles. Er bare det at vi skifter host til en som er mer stabil, og vi regner med at siden er oppe igjen om 1-2 dager. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) EDIT: Var en side til ja... og der sto jo svaret jeg lette etter... Endret 8. mars 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Skulle bare informere om at forumet er oppe igjen, og den nye adressen er http://forum.leak-free.org/ Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) nice work Endret 12. mars 2005 av s_M_p Lenke til kommentar
Campari Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dette ser spennende ut. Fint at dere skal gjøre noe med "Barney-Problematikken" og kanskje vi får se Dr. Kleiner og Eli Vance? Dere skal visst lage noen nye områder slik jeg har forstått det, jeg håper dere likevel beholder mine favorittsteder Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kult, pene bilder, er alle som jobber med prosjektet Norske? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Nei, vi kommer fra over hele verden, og jeg er den eneste norske, men vi har to svensker på teamet da Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ok, ser veldig proft ut ihvertfal. Gleder meg Stå på Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva er din rolle i teamet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Dette ser eg frem til noe sinnsykt! Flott arbeid Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hva er din rolle i teamet? Min rolle er å lage Multi Player brett. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Blir bra mod dette ja. Gleder meg. Virker som nivået er høyt også. Det er jo bra siden det er en klassiker som skal få en ansiktsløftning. Det kan jo i verste fall ende opp som Michael Jackson keep up the good work Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Media Release http://forum.leak-free.org/viewtopic.php?t=1602 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Vi søker også etter texture artists, dette er en veldig høyt prioritert posisjon! Hvis du vil vise texturene dine, så dra til Black Mesa : Source forumet, og post bilder av tidligere verk, eller send PM til Kalashnikov. Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Så de nye bildene på Planet Half-Life i dag tidlig, fytti helvete for noen renders (spesielt gargen.. WOW). Dette kommer til å bli den feteste modden noensinne når den blir ferdig, gleder meg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Så de nye bildene på Planet Half-Life i dag tidlig, fytti helvete for noen renders (spesielt gargen.. WOW). Dette kommer til å bli den feteste modden noensinne når den blir ferdig, gleder meg Helt enig! Dette er den mest lovende modden til nå syns jeg Lykke til videre gutter, dette ser virkelig lovende ut!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, slipp ut noen flere screens da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå