^Desloch Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Var hos en kunde i dag, og ordnet en del ting. Alt gikk greit, men ikke denne ene tingen. Når hun skriver inn sin epostadresse og passord og logger seg inn, kommer det en blank side frem i Internet Explorer, samtidig som den "laster siden", men ingenting skjer. Den går bare sakte men sikkert fremover, men ingenting skjer videre. Skjermbildet jeg får her er ikke noe uvanlig, det er det samme man får når man holder på å laste ei webside, bare at denne PC'en ikke klarer det. Legger ved et bilde som viser hva jeg mener. MERK! Har ikke tatt skjermbilde fra den PC'en, men tok et eksempel ved ikke å laste ferdig ei side. Bildet viser heller ikke at siden lastes, men det gjør den hos henne. Dette har jeg prøvd for å fikse problemet: - Deaktivert Norton 2005 (altså ingen brannmur som sperrer) - Deaktivert SpyWatch - Satt alle sikkerhetsinnstillinger i Internet Explorer til minimum - Satt alle personvernsinnstillinger i Internet Explorer til minimum - Prøvd en oppkobling fra Start.no i stedet for Tele2 (ISDN) Jeg kommer inn på alle andre sider. Har også prøvd andre sider som er kryptert, og kommer fint inn dit. Brukernavnet hun bruker, får logget seg inn på MSN.com, men kommer ikke videre inn på hotmailen derifra heller. Det virker heller ikke med andre hotmail-kontoer fra den samme PC'en. Har sikkert prøvd ut noen flere ting jeg ikke kommer på i farta, men nå er jeg ganske tom for idéer . PC'en er akkurat formatert, men dette har aldri fungert siden da. Takker for alle innspill Endret 10. februar 2005 av ^Desloch Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Får jeg lov med å komme med noe helt usaklig? -->Tving kunden til å bruke opera <-- Men: Jeg hadde samme problem en gang, men det gikk pluteslig over når jeg dro på LAN, og så var problemet borte. Dunno why men. Endret 10. februar 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hadde det problemet nettopp... legg inn alle updates for windows, da tror jeg det funker (gjorde i hvertfall det hos meg)... trenger sikkert ikke alle, men jeg vet ikke akkurat hvilken man trenger (hvis jeg har rett i det hele tatt da...) Lykke til! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå