thortur Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Jeg har en Dell Latitude C600 bærbar som jeg gjerne vil ha trådløst nett på. Den har Debian Sarge med 2.4.27-kjerne. Da trenger jeg et nettverkskort (pcmcia). Jeg hadde kjøpt et Linksyskort, men det fikk jeg aldri til å komme opp, så det har en kamerat med windows overtatt. Nå lurer jeg på om noen kan anbefale et kort som er støttet av mitt oppsett? Thor Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det bare jeg som er trøtt, eller er dette en gigantisk feilpost? Lenke til kommentar
thortur Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Sorry dersom dette er feil sted, men kunne du ev henvise meg til et mer egnet forum? Thor Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Selvfølgelig er det ikke feilpost, da det faktisk handler om Linux her. Når det er sagt, er trådløs-støtten heller dårlig for 2.4-kjernen. Hvorfor bruker du ikke en 2.6-kjerne? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 HeiJeg har en Dell Latitude C600 bærbar som jeg gjerne vil ha trådløst nett på. Den har Debian Sarge med 2.4.27-kjerne. Da trenger jeg et nettverkskort (pcmcia). Jeg hadde kjøpt et Linksyskort, men det fikk jeg aldri til å komme opp, så det har en kamerat med windows overtatt. Nå lurer jeg på om noen kan anbefale et kort som er støttet av mitt oppsett? Thor Jeg anbefaler "Topcom Pro PC Card 3054". Fungerte helt uten problemer her. I tillegg støtter driverne både 2.4- og 2.6-kjerner. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vet at det mange som har fått opp dette 3com-kortet: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=118980&cks=SER. Kanskje det kan være noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå