FpsStu Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Heisann... Jeg fikk XP pro og Swat3 nesten samtidig, jeg kunne spille Swat på win98, men når jeg skifta til XP pro, får jeg den error beskjeden der jeg kan sende error report osv, akkurat som win98's avslutt program/avslutt/avbryt. Og dette går meg på nervene siden jeg har bare spillt Swat en-to gang(er) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Swat3 ble laget før XP kom så det er jo kanskje ikke så rart. Men det du kan gjøre er jo å gå inn på hjemmesidene til de som laget spillet og se om de har lagt ut en patch Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 King_mephisto Oppgrader win xp og se om det er en fiks for xp til swat3. Kjetil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Smyagol Det ble starcraft også men den virker,winupdates er en fin ting. Kjetil Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg hadde SWAT3 inne helt i begynnelsen jeg kjørte XP (Pro eng.), og det funka helt fint det. (Ikke lagt inn en eneste win update dengang...) Hvilken versjon av SWAT3 har du da? Jeg har orig. Elite Edition, som jeg oppgraderte til GOTY. Prøv å last ned de nyeste patchene til SWAT hvis du ikke allerede har GOTY da. PS: Gleder meg til 4'ern kommer ut Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har prøvd å installere patchen, funker fortsatt ikke, Skal ha meg 4'ern og, men skal ha meg en ny data først. Sitter her med flaue AMD k6-2 500mhz med 320 sdram og 12gb HD 32grafikk mb TILBAKE TIL SPØRSMÅLET MITT!!!! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 1. Swat 3 er gammelt.. ( litt gøy :razz:) 2. Høyretrykk på Swat3 ikonet og gå på compability - der kan du bestemme vilket os xp skal simulere programmet du skal kjøre i.. 3. Ikke spill swat 3, men C-S Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har også hatt problemer med Swat 3 i XP Pro, men det hjalp å stille inn til software og ikke hardware i skjerminstillingen inne i spillet. Den nyeste patchen til Swat 3 på sierra.com er laget nesten ett år før Windows XP kom ut så det hjelper lite å installere den... Lenke til kommentar
quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Virker hos meg .... Jeg har XP Pro... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du kan eventuelt bruke et program som heter "MS Application Compatibility Tool". her kan man velge under hvilket miljø et program skal kjøre. her må du lage en egen fix for Setup-fila (ja, installer spillet på nytt) og deretter fixe EXE-fila som starter spillet. Du kan gjøre noe lignende ved å endre egenskapene til fila... Jeg bruker selv XP, men jeg har oppgradert med SP1, og ikke NOE annet! Swat 3: Elite Edition fungerer helt fint her. Jeg prøver selv å få Panzer General 3 til å virke i XP med det ovenforstående trikset, men det vil ikke virke :-( . Jeg får samme feilmelding som deg. Dette er prøvd på to maskiner som kjører XP, jeg har tom prøvd å innstallere det på en HD som har FAT32-filsystem, dog gjennom Windows XP. Lykke til! ...og programmet finner du hos M$ :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå