Morty* Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hallo! Er ny her og har et lite spørsmål til dere. Har problemer med at skjermen min flimrer. Det er ikke hele tiden, men flimringen kommer og går litt, og flimringen blir verre da jeg hører på musikk. Jeg har skjekket at kablene til skjermen sitter skikkelig festet, så jeg hvet ikke hva som kan være feil. Det er en 19" dell skjerm som bare er et par år gammel. Er det noen hva det kan komme av, og jeg får fikset det? Takker for svar Mvh Morty* Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du pc høytalere som står nerme eller ved siden av skjermen mulig den reagerer når du skrur opp på lyden på den integrerte forsterkeren på pc høytalerene. Lenke til kommentar
Ivers_84 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Prøv å senke eller øke hz'en på skjermen. Eller hadde ett lignende problem, så noen striper som gikk opp og ned, ble borte etter å avmangnetiserte skjermen Lenke til kommentar
Morty* Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Skal prøve når jeg kommer hjem fra skolen.. Men har egentlig ikke noe tro på at det er hz'en, siden skjermen flimrer ikke hele tiden.. Takker for svar.. :-) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har du store høyttalere kan de virke inn på skjermen, siden det er enorme magnetfelt i de største elementene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå