Gå til innhold

Erfaringer med HP pavillion portable dv1045

storm2

Anbefalte innlegg

Jeg vil svært gjerne ha både + og - fra de som har erfaringer med denne PC-en. Den finnes også tilsynelatende i to versjoner. en med etternavnet NO. (dette skjønner jeg jo at betyr norsk versjon) og med etternavn EA. Denne siste vet jeg ikke hva betyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne maskinen er fantastisk og jobbe med, viften er knapt hørbar de få gangene den starter opp-)

Ellers er quickplay funksjonen vell benyttet av meg, fjernkontroll er også kult.

Ikke noe problem og koble til tv heller via s video

til den prisen den har nå er den et varp :thumbup:

Lenke til kommentar

Er vanlig CD-brenner. Ikke DVD-brenner, hvis det var det du ønsket.

Ellers er maskinen liten og nett. Jeg skal anskaffe meg 256mb ekstra minne. Har hørt at maskinen blir en del raskere da. Synes den er litt treig nå pga harddisken (4200rpm) og for lite minne.

Lenke til kommentar
hadde vært fint om noen kunne poste optimale skjerm innstilinger for denne laptoppen da den er litt blass som sagt før her..... :tease:

Nja. Det avhenger av hvordan man selv liker å ha det. Personlig foretrekker jeg å sette ned lyset til lavest ved innendørs bruk. Da stiller jeg kontrasten litt høyere.

Lenke til kommentar
Denne maskinen er fantastisk og jobbe med, viften er knapt hørbar de få gangene den starter opp-)Ellers er quickplay funksjonen vell benyttet av meg, fjernkontroll er også kult.

Ikke noe problem og koble til tv heller via s video

til den prisen den har nå er den et varp[/

Følger fjernkontroll med? Og hvilken pris har den nå? (som gjør den til et varp?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...