storm2 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg vil svært gjerne ha både + og - fra de som har erfaringer med denne PC-en. Den finnes også tilsynelatende i to versjoner. en med etternavnet NO. (dette skjønner jeg jo at betyr norsk versjon) og med etternavn EA. Denne siste vet jeg ikke hva betyr. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har maskinen. Hva er det du spesifikt ønsker å vite? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Kan du fortelle meg hva slags brenner som er i maskinen? Jeg vurderer å kjøpe denne. Jeg lurer også på om den lager mye støy. Endret 12. februar 2005 av MrBlueJack Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Denne maskinen er fantastisk og jobbe med, viften er knapt hørbar de få gangene den starter opp-) Ellers er quickplay funksjonen vell benyttet av meg, fjernkontroll er også kult. Ikke noe problem og koble til tv heller via s video til den prisen den har nå er den et varp Lenke til kommentar
TMH Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er vanlig CD-brenner. Ikke DVD-brenner, hvis det var det du ønsket. Ellers er maskinen liten og nett. Jeg skal anskaffe meg 256mb ekstra minne. Har hørt at maskinen blir en del raskere da. Synes den er litt treig nå pga harddisken (4200rpm) og for lite minne. Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 512 ekstra er og annbefale, da maskinen deler minne med skjermkortet... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nå har jeg nettopp hentet meg en. Fikk med en død piksel på kjøpet. Men det bryr jeg meg ikke noe om. Har planer om å oppgradere ram og kanskje dvd etterhvert. Syns skjermen er litt blass. Noe tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Still kontrast osv. i instillingene. Jeg synes også skjermen er litt snodig. Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hadde vært fint om noen kunne poste optimale skjerm innstilinger for denne laptoppen da den er litt blass som sagt før her..... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hadde vært fint om noen kunne poste optimale skjerm innstilinger for denne laptoppen da den er litt blass som sagt før her..... Nja. Det avhenger av hvordan man selv liker å ha det. Personlig foretrekker jeg å sette ned lyset til lavest ved innendørs bruk. Da stiller jeg kontrasten litt høyere. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Denne maskinen er fantastisk og jobbe med, viften er knapt hørbar de få gangene den starter opp-)Ellers er quickplay funksjonen vell benyttet av meg, fjernkontroll er også kult. Ikke noe problem og koble til tv heller via s video til den prisen den har nå er den et varp[/ Følger fjernkontroll med? Og hvilken pris har den nå? (som gjør den til et varp?) Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 fjernkontroll følger med og prisen ligger på 7998,- Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Og fjernkontrollen passer inn i PCMCIA porten, så den er helt skjult når du ikke bruker den Har pakka 512mb ekstra minne i min, og den ble betydlig raskere. Er nå 768 totalt. Skjermen kunne vært bedre siden det er en multimedia laptop. Men funker greit til office osv.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg trodde du hadde en G900? Den døde pikselen på min har forresten forsvunnet. Det er jo positivt. Idag skal jeg bestille ekstra minne til min, og muligens større og raskere hd. 40GB er rett og slett ikke nok for meg. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Joda, har en G900 i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå