So|o Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hei Har store problemer med "theme/skin" i Firefox. Da jeg valgte et en annen theme, ble Firefox slik (vedlagt bilde). Får ikke byttet tilbake. Har også prøvd å installere Firefox på nytt, samt systemgjenoppretting, men det blir bare på samme måten igjen. Noen som vet hvordan jeg kan skifte tilbake til original theme ?? Endret 10. februar 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Kanskje du ikke har fått slettet innstillingene når du reinstallerte? EDIT: Det kan vel gjøres ved å manuelt slette alle gjenværende filer i mappen og alt du finner i registeret, ville jeg tro. Endret 10. februar 2005 av Amlex Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hmm... hvis du har reinstallert så har du vel kanskje glemt å slette innstillingene også? Avinstallerte fra "legg til/fjern programmer". Kommer ikke inn i noen av innstillingene på Firefox sånn som Firefox er nå. Slettet hele mappen, men jeg skal prøve registeret også Endret 10. februar 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm... hvis du har reinstallert så har du vel kanskje glemt å slette innstillingene også? Avinstallerte fra "legg til/fjern programmer". Kommer ikke inn i noen av innstillingene sånn som Firefox er nå. Hvordan sletter jeg innstillingene ? Se edit'en min i innlegget over. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg ville sletta mappa C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox Hva den heter til deg? det finner du fort ut, hvis du viser skjulte filer og mapper. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg ville sletta mappa C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox Hva den heter til deg? det finner du fort ut, hvis du viser skjulte filer og mapper. Tusen takk Det funka. Nå gjenstår bare jobben med å finne igjen og installere alle extensions på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå