aurstad Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Heisann Jeg har en gammel '76 chrysler cordoba som har et utslitt vinyltak. Jeg ser det er noen forhandlere som selger slikt vinylmaterial i ruller. Det jeg lurte da på var om hvordan man går frem for å skifte noe slikt? mvh Karl Kristian Aurstad Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Stoffbutikker og større hobbyforettninger fører nok vinyl på rull. Men jeg vil tro det er mye arbeid med å sy trekkes selv. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Sy? Det er vel ikke noe sying involvert? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sy? Det er vel ikke noe sying involvert? Skal ikke påstå noe hardnakket, men mener vinyltaket limes på. Vi snakker selvfølgelig om vinyl tak på utsiden? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg var også av det inntrykket at vinyltak limes på. Her er et bilde av hva jeg mener på.. Dette er på en opel commador Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg var også av det inntrykket at vinyltak limes på. Her er et bilde av hva jeg mener på.. Dette er på en opel commador http://www.topntrim.nu/Jobb-bilder/commo-75e-02.jpg Greit å ta slikt med i første post, mange innertak/taktrekk som er laget av vinyl, vettu. Btw; ikke glem å impregner trekket. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Vet du hvordan man må gå frem for å montere det? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ang. hvordan man setter på nytt vinyltak: Søk på nettet. Dette er helt sikkert beskrevet mange steder. Regner med at man kan få tak i nytt vinyltak til bilen din fra USA. Søk og let. Kanskje på eBay? Hvis du vil gjøre det enkelt, finnes det "spray-on vinyltak" som sprayes på. Kort sagt en lakk som gir knudrete overflate som kjennes ut som og ser ut som vinyltak. Dette kan selvfølgelig ikke sammeliknes med et "ekte" vinyltak, men det er jo faktisk et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå