zarz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvilke av disse to programmene er best? Hvis noen har noen erfaringer hadde det vært fint om dere la til disse.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Begge er gode programmer, jeg kan ikke si at det ene er bedre enn det andre. Uansett hvilket du velger gjør du et godt valg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sygate. Kom gjerne med begrunnelse. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sygate. Kom gjerne med begrunnelse. Okay. Det bruker mindre resusser enn ZoneAlarm, og jeg har bare dårlig erfaring med ZoneAlarm, enten så sperrer det all tilgang til internett, eller så sperrer det programmer. Har prøvd det på to maskiner, og det sperret tilgangen til internett. Bruker Sygate i skrivende stund. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Sygate. Kom gjerne med begrunnelse. Har prøvd det på to maskiner, og det sperret tilgangen til internett. Mener du at den sperret tilgangen til internett mellom 2 pc'er i et nettverk? Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg tviholder på Kerio v. 2.15 siste v.2 utgave dette, fra 2003. (sammen med Nod 32) Bruker ekstremt lite ressurser og er greit å sette opp OT: Har en skikkelig dårlig PC og vil presse ressursene som brukes ved virusprogram og brannmur enda lenger ned. Finnes det ok program som bruker ressurser til beinet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sygate og NOD32 bruker lite ressurser, men NOD32 burker du jo allerede. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Slettet Endret 10. februar 2005 av zarz Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Slettet Off topic: Hvorfor ikke tenke to ganger før du poster, i steden for å "slette" posten etterpå? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har ikke prøvd noen av dem, men jeg har hørt mest skryt om Sygate av venner og media Lenke til kommentar
zarz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Slettet Off topic: Hvorfor ikke tenke to ganger før du poster, i steden for å "slette" posten etterpå? Har du aldri vært så uheldig? Skjønner ikke hva dette inlegget hadde med emnet å gjøre.. Off topic har forresten et eget forum.. Endret 10. februar 2005 av zarz Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har enda til gode å se skikkelige tester av ZoneAlarm og sygate - gjerne programmene testet mot hverandre. Er det noen som vet om noe slikt eksisterer? Er egentlig ikke så veldig nyttig med en tråd der alle forteller hva de bruker og at de liker nettopp det. Til en viss grad, men siden det er brukere av begge programmene så sier det ikke så mye likevel. Så er det noen som har link til test(er), eller eventuelt kan komme med en god begrunnelse for hvilket som er best? Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Brukte ZoneAlarm for en stund siden og kan ikke si at jeg har hatt noen problemer med det. Lett å bruke og enkelt å forstå. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg foretrekker Sygate, da den ikke kommer i konflikt med P2P-programmer, og er mindre ressurskrevende (så vidt meg bekjent). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå