Oyvinn Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det ser ut som om bokstavene ligger og flyter i vann på skjermen.. Altså det ser nesten ut som blanke speilbilder av teksten, hvis dere skjønner hva jeg mener. Skjermkortet er et Powercolor Radeon 9600 SE 128 MB, med relativt nye drivere fra ATI. Håper noen har en løsning på dette.. Vurderer å gå til innkjøp av et nytt skjermkort også. Noen som vet hvilket 6600 GT kort som bråker minst? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg tror kanskje det høres ut som at skjermen din er litt dårlig. Prøv med en annen skjerm. Skjermkortet ditt er ikke noe monster, men det skal da virke på vanlig måte fordi. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du mulighet til å ta bilde av problemet? (digitalkamera?) Hvilken skjerm har du? Lenke til kommentar
Oyvinn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Det har ikke noe med skjermen å gjøre. Hvis jeg avinstallerer ATI-driverne og kjører med det integrerte skjermkortet på hovedkortet, så funker det fint! Skjermen fungerte også med et annet skjermkort tidligere. Så det må vel være noe med driveren? Skal prøve å se om ATI har kommet med noen nye i det siste. Lenke til kommentar
Oyvinn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Har en 17" CRT Targa... flere år gammel. Gammel og god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå