sir-alex Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kom med deres tips. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det kommer an på hva du skal bruke den til. Om du fyller ut malen er det enklere. Men det jeg syns om den er: Litt lite interntminne. Stor og fin skjerm. Kunne ha støttet større minnekort, 3G og w-lan. En proff telefonen som byr på den meste utenom W-lan, 3G GPS (innebygd) og radio. Fin å bruke. Dårlig batteri. Faktisk velding enkel å lære seg om du først bestemmer deg for det. Mye programmer til den. Kan filme, ta bilder (VGA), minnekort, stor touchscree, og omtrent alt. Hvorfor kjøpe den? Fordi den byr på den meste av utstyr, masse ekstra å få, og det er en super mobil etter men meing. Hvorfor ikke? Fordi P910i har kommet, og den har 64 mb interntminne, 32mb ram 262144 fargers skjerm, støtte for 1gb minnebrikke, qwertyt tastatur, nyere operativsystem, og koster snaut 500-1000 kroner mer. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Takk skal du ha. Jeg er ute etter en slags "underholdningsmaskin" Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Takk skal du ha. Jeg er ute etter en slags "underholdningsmaskin" Siden du har så mange mobiler, ville jeg kjøpt en PDA hvis jeg var deg Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) P900 er ganske underholdningsmaskin, men den har litt lite minne for det. P910i er bedere til det. (jeg byttet pga det) Men ingen av de kan spille av DVD filmer. Det er litt dumt. Men om du konverterer de til MPEG4, 3GP eller liknende kan du se de. Da tar de mindere plass også. Men det beste er nok en ren PDA. Da får du super lyd og bilde MYE billigere enn en PDA du kan ringe med. Men da mister du telefonegenskapene og. Kanskje Qtek 2020 hadde vært et alternativ? Er ikke helt sikker på spesifikasjonene, men jeg mener at den har 204x320 pikslers skjerm på 65536 farger, Pocket Pc 2002 som er nesten lik windows på pcen. 400mhz prosessor+++ Er ikke helt sikkerpå dette, men du kan sjekke det ut på Qteks hjemmeside på svensk. Endret 10. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg er ute etter en slags "underholdningsmaskin" Hadde jeg vært deg da, så hadde jeg heller ventet på PSP. Rett og slett. Istedet for en PDA eller mobil-pda Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 men jeg mener at den har 204x320 pikslers skjerm 240x320 er riktig Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det kommer an på hva du skal bruke den til. Om du fyller ut malen er det enklere.Men det jeg syns om den er: Litt lite interntminne. Stor og fin skjerm. Kunne ha støttet større minnekort, 3G og w-lan. En proff telefonen som byr på den meste utenom W-lan, 3G GPS (innebygd) og radio. Fin å bruke. Dårlig batteri. Faktisk velding enkel å lære seg om du først bestemmer deg for det. Mye programmer til den. Kan filme, ta bilder (VGA), minnekort, stor touchscree, og omtrent alt. Hvorfor kjøpe den? Fordi den byr på den meste av utstyr, masse ekstra å få, og det er en super mobil etter men meing. Hvorfor ikke? Fordi P910i har kommet, og den har 64 mb interntminne, 32mb ram 262144 fargers skjerm, støtte for 1gb minnebrikke, qwertyt tastatur, nyere operativsystem, og koster snaut 500-1000 kroner mer. nå er det ikke den store forskjellen på p910i og 900 i virkeligheten. gjenganger på forumer er at den ikke er nevneverdig raskere. Mine eksemplarer var ikke noe bedre enn p900. P900 kan du forsåvidt kjøpe brukt og oppgradere til P910 (men det bryter nok garanti ville jeg tro) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det kommer an på hva du skal bruke den til. Om du fyller ut malen er det enklere.Men det jeg syns om den er: Litt lite interntminne. Stor og fin skjerm. Kunne ha støttet større minnekort, 3G og w-lan. En proff telefonen som byr på den meste utenom W-lan, 3G GPS (innebygd) og radio. Fin å bruke. Dårlig batteri. Faktisk velding enkel å lære seg om du først bestemmer deg for det. Mye programmer til den. Kan filme, ta bilder (VGA), minnekort, stor touchscree, og omtrent alt. Hvorfor kjøpe den? Fordi den byr på den meste av utstyr, masse ekstra å få, og det er en super mobil etter men meing. Hvorfor ikke? Fordi P910i har kommet, og den har 64 mb interntminne, 32mb ram 262144 fargers skjerm, støtte for 1gb minnebrikke, qwertyt tastatur, nyere operativsystem, og koster snaut 500-1000 kroner mer. nå er det ikke den store forskjellen på p910i og 900 i virkeligheten. gjenganger på forumer er at den ikke er nevneverdig raskere. Jo, det er ganske stor forskjell på P900 og P910i. Spesiellt minne. Det merker du stor forskjell på. Skjermen er det ikke mulig å se forskjell på (har sammenliknet P900 og P910i sin skjerm, og de var helt like å se på) Det er faktis mer som er forandrett på P910i en det ikke er forandrett. Men mye av det er småting da Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det kommer an på hva du skal bruke den til. Om du fyller ut malen er det enklere.Men det jeg syns om den er: Litt lite interntminne. Stor og fin skjerm. Kunne ha støttet større minnekort, 3G og w-lan. En proff telefonen som byr på den meste utenom W-lan, 3G GPS (innebygd) og radio. Fin å bruke. Dårlig batteri. Faktisk velding enkel å lære seg om du først bestemmer deg for det. Mye programmer til den. Kan filme, ta bilder (VGA), minnekort, stor touchscree, og omtrent alt. Hvorfor kjøpe den? Fordi den byr på den meste av utstyr, masse ekstra å få, og det er en super mobil etter men meing. Hvorfor ikke? Fordi P910i har kommet, og den har 64 mb interntminne, 32mb ram 262144 fargers skjerm, støtte for 1gb minnebrikke, qwertyt tastatur, nyere operativsystem, og koster snaut 500-1000 kroner mer. nå er det ikke den store forskjellen på p910i og 900 i virkeligheten. gjenganger på forumer er at den ikke er nevneverdig raskere. Jo, det er ganske stor forskjell på P900 og P910i. Spesiellt minne. Det merker du stor forskjell på. Skjermen er det ikke mulig å se forskjell på (har sammenliknet P900 og P910i sin skjerm, og de var helt like å se på) Det er faktis mer som er forandrett på P910i en det ikke er forandrett. Men mye av det er småting da er ganske uenig at du merker stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå