Protoss Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har da laga en poll på hjemmesiden min, får denne erroren når jeg trykker på vote Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /home/protoss/public_html/poll/poll.php on line 9 her er hele koden i poll.php filen, og mysql databasenavn er protoss_poll <?php $db="protoss_poll"; $link = mysql_connect("localhost"); if (! $link) die("Couldn't connect to MySQL"); mysql_select_db($db , $link) or die("Couldn't open $db: ".mysql_error()) //select the new updated values $result = mysql_query( "SELECT color,number FROM simplepoll" ) or die("SELECT Error: ".mysql_error()); //display the updated results $num_rows = mysql_num_rows($result); print "<html><head><style type=text/css> #poll{border-top :solid #004f9d 2px;border-left :solid #004f9d 2px} #poll tr td {border-bottom :solid #004f9d 2px;border-right :solid #004f9d 2px} #poll tr td {font-family: Small Fonts;font-style : normal ;font-size : 7pt; font-weight :bold } h3{font-family: Arial;font-style : normal ;font-size : 9pt; font-weight :bold;text-align : center; color :#FFFFFF;background-color :#004f9d }</style> </head> <body> <table width=100%><tr valign=top><td>\n"; print "<table ID=poll cellspacing=0 cellpadding=5 width=125 >\n"; print "<tr valign=top><td colspan=2 bgcolor=#004f9d><h3>Other users chose these options.</h3></td></tr>\n"; while ($get_info = mysql_fetch_row($result)){ print "<tr>\n"; foreach ($get_info as $field ) print "\t<td>$field</td>\n"; print "</tr>\n"; } print "</table> </tr></table></body></html>\n"; mysql_close($link); ?> siden er http://alex.hostdi.info Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du har glemt å avslutte linje 5 med en semikolon. Lenke til kommentar
toss Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 og på linje 24 eller noe tror jeg det mangler en { Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hjalp han litt og vi nærmer oss en løsning sliter litt med litt sql - men lærer nok noe etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå