Stalldark Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hei Har nå tenkt til å bestille ny PC og trenger deres mening om mitt oppsett. Skal brukes til bla. spilling, den skal også kunne klokkes og være fremtidsrettet så langt det går ann Budsjettet er på max 11.000 og har tenkt å anskaffe SLI når dette blir lønnsomt, som jeg tipper blir ca 1 år Hovedkort: Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 Prosessor: AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz OEM Skjermkort: POV GeFORCE 6800GT 256MB PCIe Retail RAM: OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 Harddisk: Seagate 160GB S-ATA NCQ 7200RPM DVD RW: NEC DVD-brenner ND-3520 bulk, intern Samlet pris på dette blir 10750 kr på Netshop Fra før har jeg et lianli PC61USB, FS Bluestorm 460W PSU og Zalman Cu CPU kjøler. Trenger ikke skjerm, høytalere eller tastatur/mus siden dette er ting jeg også har fra før. Takker for alle innspill, er like ved å trykke "kjøp", gleder meg som en unge til alt kommer i posten Endret 10. februar 2005 av Stalldark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå