TanglewoodD Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei, jeg har en film uten tekst, kan jeg få tekst til den fra et sted? isåfall, åssse er det jeg skal få teksta inn i filmen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Her. Legg filen i samme mappe som filmen, og gi den samme navn(uten filending) som filmen. De fleste videoavspillingsprogrammer(langt ord?) skulle da loade den automatisk. Endret 10. februar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 hehe, takk ska du ha, men kan noen prøve å finne tekst til Vinterkrigen, en finsk film om krigen i finland 1939? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Her er en link til filmen ; http://www.film.gospel.no/film/filmreg/006485.asp legg merke til hva staten har skrevet "ødelegger sinn til en 15åring Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Unnskyld, dobbel post - treig nett - sorry fant subtitles Endret 10. februar 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå