Kenti Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg skal snart flytte, og da får jeg et eget rom til anlegget. Dette er i en bygård i Oslo, og derfor må jeg til å lydisolere litt. Jeg har planer om å bygge et rom i rommet. Det blir da flytende gulv, isolert himling og isolerte vegger. Dette blir litt av et prosjekt, så derfor er jeg ute etter et tegneprogram hvor man kan tegne rom i forhold til mål f.eks. Er ofte lettere å starte byggingen da går jeg ut fra. Er det noen som har noen forslag til et slikt program, eller noen andre tegneprogrammer som de mener kan være egnet? Endret 10. februar 2005 av Kenti Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Floorplan 3D. Edit: 1800 innlegg, just like someone cares... Endret 10. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Takker for svaret! Det skal sjekke det ut. Takk for at du ikke sa Autocad også Det hadde blitt litt vel mye å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Mange slike spørsmål i det siste. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Mange slike spørsmål i det siste. Folk er på bygger'n når renta er lav vet du! Trådstarter, du finner sikkert noe ved å søke her på forumet! Endret 11. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Trådtarter, du finner sikkert noe ved å søke her på forumet! Solly da Trodde egentlig ikke at det var så mange som drev på for tiden. Men der tok jeg tydeligvis feil Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Autocad er et verktøy profesjonelle bygningskonstruktører bruker, vet ikke hvor passende det er for ditt behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå