Jolt Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Altså har lest en del på forumet at vifteløse PSUer ikke er allverdens, men uannsett så er det vel litt kult og si at strømforsyningen din lager nærmest 0db... På netshop står det at de er 20pin mens på deres egen hjemme side står det at de har en kombinasjon av 20 og 24pin. Tenker vel at det er netshop som ikke har riktig informasjon eller? Hva er egentlig TMS 2? Det sto noe om sikkerhetsvifte på hjemme siden til Yesico, men jeg skjønte ikke helt... Er det noen som vil i det hele tatt anbefale Yesico PSUer? Tenker vel mest på den 550W versonen de har på netshop etter som jeg har planer om oppgradering til SLI. Yesico: http://www.yesico.de/products/p_fl550atxt.htm Netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5675 Takker på forhånd for all tilbakemelding! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det med sikkerhetsvifta er at strømforsyninga har en utgang med 12v som du skal koble til ei vifta, til vanlig vil vifta ikke ha strøm og den vil ikke gå. Men hvis PSUen blir for varm gir den strøm ut til vifta så den kan kjøle ned PSUen. Etter som jeg forstår det så kan du stille hvor varm den skal bli før den gir strøm til vifta, mellom 42-62 grader C. På sia til Yesico er det et godt bilde som viser løsninga med 20/24 pins kontakt til hovedkortet, det er en 20 pins kontakt som altid bruker, så er det en egen kontakt med de fire ekstra som du putter ved siden av den 20 pins kontakten når du skal bruke det på et hovedkort med 24 pins. Vet ikke hvem av dem som har riktig info, men vil tippe det er produsenten, for å være sikker kan du jo sende en mail til netshop å spørre dem. Hvis PSUen bare har 20 pins så er det jo bare å kjøpe en overgang til 24. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå