RiniaShqipetare Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Vett ikke om det er rett sted o spørre men har lett på nettet en god del men har ikke funnet noe. Jeg lurer på hvordan man kan ta print screen av en film jeg spiller i Windows Media Player eller VLC Media Player? Kunne noen hjelpe meg, med det? Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Ctrl+I edit: hmm funker visst ikke for alle videofiler Endret 10. februar 2005 av Beenie Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skjedde ikke noe her når jeg prøvde det. Prøvde med en kort snutt fra en konsert. Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 for å kunne printscreene filmer må du gå inn i innstillingene i windows media player å fjerne kryssene i "use overlays" eller noe sånt, (ligger under performance og advanced) så er det bare å trykke printscreen knappen og lime inn bildet i feks paint... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Unnskyld at jeg spør men, hvor går man inn i innstillingene til WMP? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hehe, åpne wmp, -> Verktøy -> Alternativer -> Ytelse -> Avansert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå