Gå til innhold

Får ikke razoren til å reagere:(

Anbefalte innlegg

Heisann.

For ikke så lenge siden, så kjøpte jeg en ny mus, Razor Diamondback Magma :love: Den funket brilliant den, men etter en liten stund begynte den å svikte. Det hjalp da om jeg skrudde av og på dataen, men det funker dårlig nå. Laseren lyser som bare det, men pila vil ikke bevege seg. Så det var en annen som hadde samme problemet med sin mx 510. Ny driver? Hm, var inne på razor og lastet ned noe som kaltes for driver ja uten at det hjalp noe særlig :hrm:

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge du ikke har lastet den ned burde det følge med cd.

Sjekka pakka? Kan hende det er noe på cd'en

Ja, har sjekka pakka. Fulgte med en cd, men synes det er rart at den fungerer til å begynne med, altså i ett par uker, før den begynner å svikte. På cd'n er det ikke stort annet enn d å innstallere den, og det har jeg gjort flere ganger, altså sletta og innstallert på ny.

Lenke til kommentar
Det kan være at strømforsyningen ikke leverer nok strøm siden musen bruker en del på å send 1800 dpi. Det står på en liten notis som var med musen om du leser det.

Mulig jeg tar veldig feil nå, men en MUS kan vel ikke trekke for mye strøm fra en PSU? Er vel hk som begrenser det eller? Kan da ikke være så mange W en mus trekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...