Erik_s Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei. Jeg satt og tenkte litt for meg selv i natt og kom på at jeg så nyhetene på tv2 for noen år siden at jorden ville bli truffet av en meteor i 2009 eller 2012..(husker ikke) noen som vet om dette stemmer , eller om de har funnet en måte og stoppe det på? mvh Erik_s Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Dommedag er i morgen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Den vil i allefall gjøre det når sola går til helvete om noen milliarder år. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Den kometen de hadde nedtelling på og greier? Det var bare noen forskere som hadde røyka for mye. Kometen kom ikke til å passere i nærheten av jorden engang. Lenke til kommentar
saboi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 http://www.aftenposten.no/viten/article967044.ece det er vel ganske i nærheten syns jeg da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Den vil i allefall gjøre det når sola går til helvete om noen milliarder år. stemmer det. Men før en komet/asteroid treffer jorden eller at solen vil gå til h***** vil nok menneskene utrydde seg selv. Endret 10. februar 2005 av Fur Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Mindre en 5 milliarder år til jorden tar kvelden. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hva med å slutte å bekymre seg og heller ta problemene som de kommer? Hvis Jorden har tenkt til å gå under de neste tusen årene, må den gjerne gjøre det før jeg dør en naturlig død. Jeg vil også se fyrverkeriet. Eller kanskje ikke. Det er vel viktig at mennesker begynner på å tenke på å flytte snart. Afrikanske kvinner får vel i gjennomsnitt 6 barn. Hvis disse holder interessen oppe lenge nok, og republikanerne og kommunistene gjør det samme, kan det jo tenkes at jorden går under på vår kommando. En komet oppi det hele gjør vel undergangen til et faktum skulle jeg tro. Flytter gjerne til en annen planet jeg. Men dere må ikke ha for store forventinger til den derre soleksplosjonen. Dere lever antakelig ikke så lenge uansett. Men fra bløtkake til vannpistol, hvor lang tid i forveien er det sannsynlig at de oppdager en komet på vei mot jorden? Er det vanskelig å forutse at den vil treffe eller ei? Og hvis en eller annen omtenksom apekatt i NASA finner ut at jorden får besøk av et stort fjell, tror dere da det vil slippe ut? Hvor lenge kan man holde på slike opplysninger? Endret 10. februar 2005 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva med å slutte å bekymre seg og heller ta problemene som de kommer? Du tok poenget mitt. :!: Vi har hørt nok om dommedag og verdens undergang. Ta problemene som de kommer. Men selvsagt er det interessant. Jeg vil gjerne vite mye om astronomi, men jeg synes folk kan bli for overivrige når det gjelder dette med dommedag. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva med å slutte å bekymre seg og heller ta problemene som de kommer? Du tok poenget mitt. :!: Vi har hørt nok om dommedag og verdens undergang. Ta problemene som de kommer. Men selvsagt er det interessant. Jeg vil gjerne vite mye om astronomi, men jeg synes folk kan bli for overivrige når det gjelder dette med dommedag. Enig i dette med å ta problemene som de kommer. For eksempel vil jeg jo si at jeg er atskillig mer bekymret for de tre prøvene jeg har neste uke (norsk (halv skrivedag med lyrikkanalyse), matematikk og tysk) enn at Jorden skal gå under. Det er klart, dersom jorden går under til helgen slipper jeg jo å tenke mer på dem, da ... OK, usaklighet til side: jeg er også overbevist om at vi utsletter oss selv før Solen eksploderer (eller hva den nå gjør, mulig det ikke blir så dramatisk og brått, men mer gradvis. Hva vet vel jeg). Et mer interessant spørsmål vil kanskje heller være hva som vil skje etter at vi eventuelt har dødd ut. Vil menneskene atter oppstå? Eller vil det være duket for en helt ny, ytterligere forbedret art som kan herske på Jorden? Homo Sapiens 2.0? Ångående disse overivrige dommedagsprofetene, så kan de jo være ganske underholdende, da ... Hehe ... Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei. Jeg satt og tenkte litt for meg selv i natt og kom på at jeg så nyhetene på tv2 for noen år siden at jorden ville bli truffet av en meteor i 2009 eller 2012..(husker ikke) noen som vet om dette stemmer , eller om de har funnet en måte og stoppe det på? mvh Erik_s Kontaktet en fyr fjor engang som hadde litt peilling og Nyhetene sa jo at det kom til å skje om 17år, men de sa dette før de visste om meteorens "bane" av noe slag, så den treffer nok ikke jorda! Lenke til kommentar
Vintar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Den vil i allefall gjøre det når sola går til helvete om noen milliarder år. stemmer det. Men før en komet/asteroid treffer jorden eller at solen vil gå til h***** vil nok menneskene utrydde seg selv. Tror jeg og hehe. Ihvertfall nå som også Nord-Korea har laget atomvåpen til å beskytte seg for USA som har både dem og Iran is sin store "ondskapens akse" plan. Virker som vi finner opp og lanserer ting litt for raskt og oppdager bieffektene senere, som feks KFK gasser og diverse andre ting. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dommedag eier!!!! Mennesket har gjort så mye dumt..... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Mennesket har gjort så mye dumt..... Og derfor bør det utryddes? Endret 13. februar 2005 av sanoj_20 Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei, ikke nødvendigvis... Men hvis det først skal skje så burde det være av naturen(som vi har gjort mest skader mot) og alle på én gang... Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Nei, ikke nødvendigvis... Men hvis det først skal skje så burde det være av naturen(som vi har gjort mest skader mot) og alle på én gang... Så du har planen klar? Endret 14. februar 2005 av Oleway Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei, ikke nødvendigvis... Men hvis det først skal skje så burde det være av naturen(som vi har gjort mest skader mot) og alle på én gang... Så du har planen klar? Åssen skal jeg styre naturen?? Jeg snakker om at naturen skal handle helt selv, og utrydde alle samtidig(så det ikke blir sorg) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jorden vil gå under når solen ekspanderer og sluker oss Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hørte av en haiker at det planlegges en intergalaktisk "motorvei" gjennom universet. Jorda lå vissnok i veien.. Kan hende jeg roter litt her nå, men mener det skulle lages en intergalaktisk film om dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå