Roella Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg tenker kanskje spesielt på g4 Ti 4200... Hva ligger i esken..? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 XP verson(Med video-inn): Serious Sam, Wincoder og Winproducer(videoredigering), Driver/utility CD, quickstart guide, VIVO kabel. DVI-VGA adapter følger IKKE med. Kortet ligger fint pakket i en antistatisk pose :smile: Lenke til kommentar
Roella Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Dette kortet har jo s-vhs , og ikke gul RCA som jeg trenger.. følger det med overgang? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Med Ti4400-utgaven fra Gainward (Ultra 700/XP) får man både DVI->VGA adapter samt tilkoplinger for både s-video og composite/RCA for video inn og ut. Når man i tillegg får med programvare for videoredigering (Winproducer/Wincoder), WinDVD og Serious Sam, kan man ikke si annet enn at dette er en svært komplett bundle! :smile: Lenke til kommentar
Roella Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Det kan nesten lønne seg med denne 700xp fremfor 650, for så å måtte kjøpe converter og overgang..? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Det følger med en vivo kabel, med ut og inn på både svhs og RCA til ti4200 også. DVI-VGA adapter er billig, og egentlig ikke så viktig for de fleste. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hvordan bruker man Video-In med composite, for å overføre fra et analogt kamera til pc`n? Mulig det WinProducer går men det mistet jeg :sad:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå