am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 ...ormodning skulle være en sjel som ikke VET at røyk er skadelig?... At røyking skader den som røyker vil jeg da (håpe og) tro de fleste har fått med seg. Derimot virker det som om de fleste røykere ikke helt har oppfattet at pasiv røyking også er meget helseskadelig. Når du ser på hvordan de forholder seg til den nye røykeloven (og for den saks skyld ellers i samfunnet) er det ingen forståelse for de som ikke røyker. Jeg klarer ikke på noen måte å forstå at alle andre skal føye seg etter noen som er avhengig av dette "rus" middelet (trenger ingen debatt vedr om det er et rusmiddel, les heller om virkningene av nikotin. Samt det almenn kjente faktum at det er avhengighetsskapende). Når de absolutt må røyke kan de gå ut og ta denne røyken. Får bare beklage til trådstarter (John Kåre) om at jeg går noe OffTopic, men det har jo flere her allerede klart. Om noen føler trangen til å debatere event. anti røyk kampanjer ol. kan de starte en ny tråd, post gjerne link til debatten i denne tråden. Videre OT vil bli slettet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå